Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Den haag rij/parkeeradvies

Ik moet iemand brengen in de buurt van Den Haag (vlakbij Wassenaar). Dat heb ik beloofd en gaat binnenkort gebeuren. Omdat ik geen zin heb de hele dag met die iemand mee te gaan, dacht ik om met oudste+vriendin dan die dag door te brengen in Den Haag. Het gaat om een Zondag en ik heb begrepen dat de winkels in Den Haag dan open zijn(?). Oudste+vriendin passen nog in de auto en vinden het een goed idee en willen mee.
Ik kan de auto evt. bij die mensen laten waar ik iemand moet afzetten. Maar daar in de buurt is geen station. En gedoe met bussen en overstappen zie ik niet zo zitten. Komt nog bij dat wij alledrie niet vaak het o.v. gebruiken (incidenteel alleen) en hier de o.v. chip nog alleen in de proeffase zit, we weten wel hoe het moet maar amper ervaring.
Dus dacht ik: Ik parkeer ergens bij een station vóór Den Haag (is dat gratis? Meestal wel toch?) Koop 3 van die algemene o.v. chipknips gevallen en trein/tram naar Den Haag en door Den Haag. Ik voorzie dat wij ook niet alleen maar gaan lopen winkelen want daar duurt de dag te lang voor (van 10.00 uur 's ochtend tot 20.00 uur avond!), dus misschien trammen/treinen we nog wel naar scheveningen ofzo...(of misschien iemand beter idee?)
Of misschien kun je nog kaartjes uit de automaat halen en is dat handiger? En welk station dan? Wat is handig om zowel te bereiken uit richting Wassenaar en ook handig om Den Haag te bereiken?
Ik dacht zelf aan station Voorburg (?)
En heb ik dan genoeg aan die 3 algemene o.v. chipgevallen of moet ik er 6 kopen, ik dacht dat op die algemene alleen 7,50 staat toch?
O.v. op naam lijkt me zeer onhandig want beide dames zijn bijna 18 en krijgen dan zowiezo o.v. (waar ze niks aan hebben maar dat terzijde).
groeten albana

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fianna

Fianna

22-09-2011 om 10:57

Albana

Volgens mij kost zo'n ov chipkaart 7.50 euro maar is-ie leeg, moet je er dus nog geld op zetten.
Een buurt met uitvalswegen qua openbaar vervoer naar de binnenstad en naar Scheveningen is het Bezuidenhout, ter hoogte van Laan van Nieuw Oost Indie: trams naar het centrum, bus naar Scheveningen (23). Je zou dan bijv de tram naar de stad kunnen nemen, vandaar uit de tram of bus naar Scheveningen en dan de bus terug naar je auto.

Fiorucci

Fiorucci

22-09-2011 om 11:21

De winkels zijn open van 12.00 tot 17.00 in de binnenstad.

Auto

Verre van milieubewust natuurlijk, maar....

Als je nog drie chipknips moet kopen èn ze nog moet opladen (kaart kost leeg idd 7,50), dan ben je minimaal 30 euro kwijt (waarschijnlijk meer). Q-park Grote Markt kost 3 euro per uur (max. dagtarief 30 euro), dus dat is volgens mij even duur. En kun je zelf ook mee naar Scheveningen.

Fianna

Fianna

22-09-2011 om 12:18

Niet met auto naar scheveningen

Ik zou zeker niet as zondag naar Scheveningen gaan met de auto. Het schijnt mooi weer te worden dan kun je er van uit gaan dat het erg druk zal zijn en dat de wegen er naar toe al verstopt zitten. En dan moet je daarna ook nog een parkeerplek zien te vinden.
En buiten dat moet je dan ook weer meer parkeergeld betalen. Parkeren is daar ook duurder.

albana

albana

22-09-2011 om 12:44 Topicstarter

Duur/gedoe

Nou het gaat me niet eens alleen om 'duur' qua parkeren....het gaat me ook om 'gedoe'. Ik heb gewoon geen zin om te zoeken naar een betaalbare parkeerplek en dan later nogmaals en misschien nog wel een keer....
Het mag qua kosten dus wel 'even duur' zijn. Dat maakt me niet zo heel veel uit.
Maar ik moet dus 3 kaarten kopen en ze ook alledrie nog weer opladen?
En dat in de wetenschap dat ik daarna dus w.s. jaren die dingen niet meer nodig heb? En al zeker niet 3.....
We kunnen toch niet alledrie op 1 of heb ik dat fout?
Hoe moet dat dan met toeristen die hier komen?
Die moeten ook voor iedereen zo'n algemene kopen p.p. van 7,50 en daarna weggooien?
Kaartjes zo uit de automaat zijn er niet meer in Den Haag??? Of wel?
En milieuvriendelijk? Nou ja, tja met z'n 5-en lijkt me de rit met o.v. en dat alles zonder een enkele korting en met een o.v. dat hier op zondag amper rijd en al helemaal niet als wij pas terugkomen nogal errug duur en ook vrijwel onmogelijk. W.s. moeten we dan de zaterdagavond al weg willen we op tijd die mensen afzetten)) En de vraag is dan of we ooit op zondagavond nog onze woonplaats halen...
Zal dan w.s. gedeeltelijk een taxi moeten worden.
I.v.m de tijd is er gewoon geen alternatief.
groeten albana

Fianna

Fianna

22-09-2011 om 12:55

Albana

Kijk eens op www.htm.net.
Je kunt nog papieren kaartjes kopen, bijv het dalurenretour.
http://www.htm.net/Pages/DEF/481.HTML

Succes, ik snap het zelf ook niet meer wb vervoersbewijzen
Je kan in elk geval niet alledrie op 1 chipkaart.

Er is overigens niemand die suggereert dat je vanwege het milieu vanaf je woonplaats met openbaar vervoer naar Den Haag moet.
Ik zou zelf niet met de auto naar Scheveningen gaan vanwege drukte.

albana

albana

22-09-2011 om 14:41 Topicstarter

Goed idee en milieu

Dat is een goed idee....die dalurenkaart zou een optie zijn en ook de dagkaarten. Maar als ik verder zoek op htm kom ik er niet uit wáár ik die kaarten dan moet kopen (jaha, bij servicepunten en dan worden een heleboel adressen genoemd, die mij natuurlijk niks zeggen) en dan wel specefiek op zondagmorgen rond 10.30 uur (!!!). Zou er dan uberhaupt wel 1 van die servicepunten open zijn? En is die dan wel bereikbaar met de auto?
lekker handig allemaal zo.
Je kan die dagkaarten, dalurenkaarten etc. niet op een station even uit de automaat halen? Snap ik dat goed? Of wel?
Zijn er nog wel automaten om evt. kaartjes uit te halen? Desnoods enkeltjes? Dan haal ik daarna (na 12.00 uur, hahaha) wel een dagkaartje of dalurenkaartje in het centrum ofzo.Kunnen we alsnog naar scheveningen daarmee en weer retour naar de auto.
En van dat milieu zei jacco, maar met was niet helemaal seieus geloof ik, maar het was maar om aan te geven dat er geen andere optie is.
Normaliter (als wij o.v. reizen) hebben we bijna altijd een dagkaart van het kruidvat ofzo...Dus hébben we dit probleem ook niet.
Maar deze keer (door de tijden) is er geen andere optie en én een kruidvatdagkaart én met de auto i.v.m. de tijden lijkt me ook een erg dure variant.
groeten albana

Koopzondag

Het is ook koopzondag in Leidschenhage ,nog dichter bij Wassenaar dan Centrum Den Haag. Gratis volop parkeergelegenheid. In De Boogaard in Rijswijk is het ook koopzondag. Gratis parkeren in de blauwe zone en betaald in de ruim aanwezige parkeergarages. Beide zijn grote en gezellige winkelcentra. Persoonlijk vind ik ze zelfs leuker als Den Haag centrum waar ik alleen maar kom als ik de Bijenkorf nodig heb en dat is zelden.

2 euro met z'n vieren de hele dag lol

Kijk op:

http://www.htm.net/Pages/DEF/3/764.HTML

Via de doorgaande wegen naar Rijswijk rijden, pal naast de snelweg je auto parkeren en dan met vier personen naar centrum Den Haag èn Scheveningen voor 2 euro, inclusief parkeren. Automaat op het P&R terrein spuugt tramkaartje en uitrijkaart uit, zoals ik het lees. Geen gedoe met verkooppunten dus, de hele dag lol in de tram en dat voor maar 2 euro in het weekend.

Have fun!

Fianna

Fianna

22-09-2011 om 19:48

Leidschenhage of de boogaard

zou ik niet doen. Is misschien leuk om te winkelen, maar het zouden een winkelcentra in elk andere stad kunnen zijn. Het leuke van het centrum is dat het weer typisch Den Haag is. Je kan nog even over het Binnenhof/Hofvijver wandelen, harinkje happen, lekker Chinees eten in Chinatown, als het lekker weer is op het terras van de Grote Markt zitten. Maar, dat is natuurlijk persoonlijk en ligt er aan naar wat voor vertier je op zoek bent.

Kiki

Kiki

22-09-2011 om 21:09

Valt heus wel mee,

DH heeft zat parkeergarages, afslag centrum naar rechts en dan kom je gelijk bij de parkeergarage bij de Philipszaal en die is heel groot.

Je hoeft echt niet heel Den Haag door. Ik zou niet klooien met OV-chipkaarten. Je kan trouwens ook prima bij Scheveningen komen hoor, je moet alleen in de parkeergarage op de Badhuisstraat gaan staan. Dan moet je de van Alkenmadelaan over en die rijdt altijd redelijk door. Vanaf die garage is het een minuut of tien lopen naar de Boulevard.

Persoonlijk krijg je me met geen tien paarden op zondag het centrum van Den Haag in trouwens, veel te druk

Fianna

Fianna

22-09-2011 om 21:17

Kiki

' Je kan trouwens ook prima bij Scheveningen komen hoor, je moet alleen in de parkeergarage op de Badhuisstraat gaan staan. Dan moet je de van Alkenmadelaan over en die rijdt altijd redelijk door. '

Mwoah, misschien over het algemeen. Maar ik heb begrepen dat Albana as zondag gaat en dan is er volgens mij mooi weer voorspeld en dan staat ook echt de van Alkemadelaan vol! Met een beetje pech staat het vol tot aan Laan van NOI. Maar misschien ben ik een doemdenker.
Parkeren in het centrum van Den Haag vind ik ook geen probleem, ook niet op een drukke zondag.

Kiki

Kiki

22-09-2011 om 22:07

Fianna,

ik heb jaren achter die garage gewoond en dat valt echt wel mee hoor. Tuurlijk sta je wel eens vast, maar ik heb daar nog nooit gestaan vanaf Laan van Noi. Ik werk trouwens in de buurt van de Keizerstraat en ook daar is vrij makkelijk te komen.

Het is geen zomer meer en het is zeker geen 30 graden. Maar we zullen het zien. Komende zondag moet ik namelijk ook in Scheveningen zijn, dan wel bij mijn oma en op de fiets. Maar ik zal eens kijken of ik de auto's kan inhalen Ik denk dat het wel meevalt

Fianna

Fianna

22-09-2011 om 22:13

Ik heb jaren achter de laan van noi gewoond en met mooi weer was de file soms wel tot daar aan toe, echt waar.

Ik heb begrepen dat omdat het toch ineens weer mooi weer wordt as weekend er drukte verwacht wordt omdat mensen er weer massaal op uit gaan. Maar het kan meevallen. Ik zou zelf het risico niet nemen, zeker niet als ik de omgeving niet ken.

albana

albana

23-09-2011 om 08:28 Topicstarter

Jacco dat doe ik!

Jacco dat doe ik! Dat lijkt me de beste optie!
Ik ben alleen nog op zoek naar het antwoord op de vraag of ik evt. zó kaartjes (enkeltjes, retourtjes etc.) ook nog ergens uit de automaat kan halen.
Weet jij dat?
Alvast bedankt,
groeten albana

albana

albana

23-09-2011 om 08:50 Topicstarter

Waarom den haag

Nou dat Den Haag an sich heb ik niet bedacht, voor mij is elk willekeurig winkelcentrum hetzelfde..... En ik heb daar niks mee....Maar het kwam doordat de dag toch best láng is (erg lang) en we die tijd niet állemaal aan winkelen kunnen besteden. We zullen dus ook wat tijd moeten doorbrengen met gewoon 'wandelen', beetje rondkoekeloeren, misschien museumpje bezoeken ofzoiets.
(Hoewel ik dat laatste niet eens durfde voor te stellen, want ik zie mezelf al alléén in Den Haag lopen....)
En zo kwamen we dus op Den Haag. De dames zien Scheveningen wel zitten en misschien praat ik ze panorama mesdag nog wel in........
Ik ken Den Haag redelijk...van een kinderloze oudtante die woonde aan de 'laan van meerdervoort' en die wij regelmatig bezochten omdat we haar enige familie waren. Maar dat is al jaren geleden (ong.20 jaar), daarna ben ik er nog wel wat keren geweest en naar mijn 'gevoel' weet ik nog best redelijk me te orriénteren. Maar ik denk dat mijn orriëntatiegevoel een stuk beter werkt als ik gewoon met het o.v. ga en door de binnenstad loop en tram. Ik ben bang dat ik met de auto hopeloos verdwaal en geen enkel benul heb waar ik ben...En dan het gedoe met parkeren nog. Misschien ook zie ik het te somber in...maar dit lijkt me gewoon de meest simpele oplossing.
Om toch al die tijd een beetje aangenaam door te komen is er in Den Haag tenminste genoeg te 'zien', Paleis Noordeinde, naar het binnenhof, Grote markt en dat soort toeristisch gedoe. Het gaat wel om een erg lange dag tenslotte...
Ik ben gewoon zelf zo'n sukkel dat ik die mensen aangeboden heb ze te brengen )) Typisch íets voor mij, dan bied ik het al aan voordat ik er goed en wel over heb nagedacht en tja, dan zit je ermee als mensen het aanbod aannemen...Hahaha.
groeten albana

Badhuisstraat

Nou woon ik al 27 jaar en de Marcelisstraat maar ben me er dus totaal niet van bewust dat er een parkeergaradeg is in de Badhuisstraat ?

Inderdaad zijn er werkzaamheden op de v . Alkemadelaan, beginnend vanaf de Wassenaarseweg en inderdaad vanaf de Waalsdorperweg maar 1 rijbaan in en uitkomend verkeer. Het hele Kurhausplein ligt open, de boulevard nog steeds en er zijn ook kampioenschappen Kitesurfen en dat alles in combintaie met het mooie weer dus dat het het komende weekend niet zo druk zal zijn????? Ik zou daar niet van uit gaan

Fiorucci

Fiorucci

23-09-2011 om 11:50

Albana

De binnenstad vind ik juist weer leuker dan Leidschehage en dat soort eenheidsworst. Chinatown, Haagsche Bluf, Noordeinde, omgeving Oude Molstraat, Papestraat, Denneweg...ik vermaak me er altijd prima.

Fiorucci

Fiorucci

23-09-2011 om 11:51

Ohja albana

Waar kom je vandaan? Want de A12 is vanaf Zoetermeer dicht richting Den Haag vanaf komende vrijdagavond t/m zondagavond....

albana

albana

23-09-2011 om 12:56 Topicstarter

Oosten

En dan dus naar Wassenaar en dan dus vanaf Wassenaar naar Den Haag...
Geen idee welke richting ik dan rij...dat moet ik nog even nazoeken (euhm, morgen ofzo...)
En ik heb mijn tomtom natuurlijk (hoewel die niet afsluitingen aangeeft...)
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

23-09-2011 om 13:11

Albana

De A12 vanaf Utrecht moet je dan zien te vermijden, al zullen er wel omleidingen zijn.

jessica 5

jessica 5

23-09-2011 om 17:13

Albana

Gelukkig zit het weer mee zondag. En een goede tip van Jaco. Ik zou lekker naar Scheveningen gaan met die meiden. Daar kun je ook wel leuk winkelen. Misschien vinden zo glooiing in de dark midgetgolfen ook wel geinig (zit in Scheveningen in de promenade) Ben je weer een uurtje verder.
Zwemkleding mee en heerlijk op het strand gaan genieten (van het weer en de kitesurfers).
Of houden jullie niet van het strand?.
Ook leuk is de antiekmarkt op het lange voorhout,of als die meiden van griezelen houden naar de gevangenen poort.
Veel plezier.

albana

albana

23-09-2011 om 18:46 Topicstarter

17 jarigen

Het gaat om 17 jarigen, ik denk niet dat ze nog willen midgetgolfen Ook niet in de dark.
Dat strand vinden ze wel leuk, strandtentje, beetje flaneren....
Die gevangenpoort is dat wat ook voor wat oudere meiden?
En ikzelf ben grote fan van panorama mesdag...................dus daar moet ik echt heen! Ik heb m al zolang niet gezien.
Dadelijk hebben we nog te weinig tijd i.p.v. te veel!
Groeten albana

jessica 5

jessica 5

23-09-2011 om 21:12

Albana

Panorama mesdag is echt heel erg mooi,zeker nu na de restauratie.
Kijk even op de website van de gevangenenpoort gevangenpoort.nl/ of het wat is voor hen. In de zomervakantie geweest en tijdens de rondleiding waren er genoeg van ook 17 die het wel leuk vonden,maar goed smaken verschillen. Ik weet niet of dit misschien wat is http://www.escherinhetpaleis.nl/over-escher-in-het-paleis/tentoonstelling/ i.p.v die gevangen poort.
We lezen het wel wat het geworden is. Veel plezier.

Valkyre

Valkyre

24-09-2011 om 09:48

Ja, die p&r

Die gebruiken wij ook vaak. Het is €4,- per auto, dacht ik, maar misschien wel goedkoper op zondag? Je rijdt binnen, krijgt een kaartje bij de slagboom, parkeert, stopt dat kaartje in de automaat en koopt een tramkaartje voor €4,- Dat kaartje is dan voor jullie alledrie! Heel voordelig dus. Aan de overkant van de weg stopt tram 15, naar het centrum en Den Haag CS. Daar kun je overstappen op de tram naar Scheveningen. Er rijdt in de zomer ook een strandtram (5) vanaf Hoornwijk, maar ik denk nu niet meer.

Veel plezier!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

albana

albana

26-09-2011 om 08:25 Topicstarter

Volgend weekend

Het was even dubieus welk weekend het zou worden, maar het wordt nu zéker volgend weekend. De dames zijn er klaar voor....Hebben hun geld al geteld....
Volgende week volgt een verslag
We hebben alle adressen voor de zekerheid opgezocht en opgelagen in alle mobiele telefoons. En oudste heeft alle tramverbindingen/lijnen al gedownload. Toch wel handig die mobieltjes.
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

26-09-2011 om 11:46

Albana

Gelukkig volgende week, wij zagen gisteren op weg naar A'dam dat de wegen richting Wassenaar helemaal dicht stonden....Tinadag in Duinrell!!

albana

albana

03-10-2011 om 10:15 Topicstarter

Update den haag

Zoals beloofd de update hoe ons dagje Den Haag was.....Wij zijn op tijd vertrokken (wat ik op zich met 2 puber én 2 ouderen een hele prestatie vond...). En waren rond half 11 in Wassenaar. Onze bedoeling was om die mensen af te zetten en door te rijden, maar daar kwam niets van in, want die waren allemaal zo dankbaar dat we per sé mee moesten een taartje eten ergens in een sjiek ding in Wassenaar. Daar waren die meiden eerst niet zo blij mee, maar afijn we kwamen er niet onderuit en ze moesten ook nodig plassen dus een beetje handig was het ook wel. Dus taartje gegeten in de zon en daarna dus weer naar de auto gelopen en weg. Ondertussen was het al rond 12.00 uur. We waren toen ze ergens in het 'dorp' (toch? of is het een stad? Nee toch?) in Wassenaar. Op de een of andere manier had ik een bordje gezien toen we terugliepen met "Den Haag' erop...een doorgaande weg dus. In de auto kreeg dochter de tom-tom niet aan de praat, die ik hier nooit van z'n plek haal,maar daar leek het me verstandiger 'm even op te bergen. Het adres van de p&r Hoornwijk had ik al ingevoerd...Maar omdat het zo lang duurde met dochter en ik allang gestart was reed ik maar een beetje richting Den Haag,tenslotte had ik dat op dat bord gezien. Dochter wordt boos op de tomtom (beetje ongeduldig) en zet 'm uit en doet 'm weer aan (duurt dus nóg langer) en kibbelt met mij en geeft 'm uiteindelijk aan iets minder ongeduldige vriendin....Die er al helemaal niets van snapt (ouders hebben geen auto). De stemming zit er dus écht helemaal in.....Kan leuk dagje worden zo.Net als ik overweeg te stoppen om dan maar zelf die tom-tom in te stellen,zie ik een bordje dat mij overtuigd dat ik de goede kant op rijd. Dus ik rij door en geef ongeduldige dochter opdracht om de borden goed in de gaten te houden. Kan ik op het steeds drukker wordende verkeer letten, nog steeds geen autobaan te zien, dit is een provinciale weg volgens mij. Zo tuffen we even door, tot ik tot mijn verbijstering het Centraal Station zie ! En dochter meld een bordje 'korte poten' aan haar kant.......Jeeminee we zijn al midden in Den Haag! Hoe ik het gedaan heb is me een raadsel,want naar mijn gevoel zijn we amper Wassenaar uit, maar afijn. Ik zie een bordje P&R en besluit dan maar dus daar de auto te zetten, ongeacht wat het kost. Dus dat doen we (voor de kenners, meteen achter het c.s.). We komen uit ergens op de lange poten via de bezoekersuitgang. En de kosten vallen erg mee, 2,50 per uur en op zondag maximaal 10 euro voor de hele dag.........
Dus zo de binnenstad van Den Haag ingegaan. Wij hebben eerst gewinkeld natuurlijk (grote wens van de dames) en de stemming is natuurlijk stúkken verbeterd dat snappen jullie met zo'n knappe moeder die zó de binnenstad van Den Haag inrijd! Dochter heeft een broek gekocht (bij H&M, hoe kan het anders?) en we hebben allemaal laarsjes/schoenen gekocht voor 10 euro en een colbertje heeft dochter nog ergens gekocht en ik een ketting en een maf tafeltje dat we pas op de terugweg opgehaald hebben. En de vriendin een t-shirt/blouse. In de V&D ons vergaapt aan al het lekkers en croissantjes gehaald waarmee we op een bankje zijn gaan zitten aan het 'hofplein' (dacht ik?). Wat is dát enorm mooi opgeknapt zeg! Zelfs die pubers zagen dat......Dus we hebben aan alle kanten van het (vierkante) bankje gezeten om alles goed te bekijken. Na onze pick-nik zijn we de passage gaan bekijken waarbij de dames allerlei fantasieën hadden hoe ze daarboven wel een kamer wilden (graag samen) en dan studeren in Den Haag en vriendin zou dan een vulpen kopen voor d'r vader bij die mooie vulpennen hofleverancier. Hahaha. Daarna nog ergens koffie gedronken bij de grote markt. Al met al was het al rond 15.30 uur geworden. De dames wilden wel naar het binnenhof, want daar waren ze nog nooit geweest. Dus zijn we via het spui daarheen gelopen, dat wist ik nog wel zo ongeveer....Sta ik daar nog te kijken, van gut moeten we nu nog verder of rechtdoor ofzo en me probeer te orriënteren, sta ik al met m'n rug tegen het buitenhof aan. Oepsie....Even niet in de gaten. De dames in een deuk om mij. Dus hebben we het hele binnenhof overgelopen en gepraat over de geschiedenis en alle bordjes gelezen die er te zien waren. En zowaar ze waren écht geïnteresseerd. Zegt vriendin opeens...Gut hier ben ik tóch wel eens geweest, op de basisschool met een schoolreisje (groep 7), nou dát heeft dan blijkbaar indruk gemaakt want tot dat moment was het compleet uit haar geheugen.
Daarna nog naar het Mauritshuis en daar hetzelfde. Daarna hebben we de auto opgehaald en zijn naar Scheveningen gereden. Hoe is me wederom een raadsel en het was ook best druk, maar vooral de andere kant op
Want het was ondertussen al 17.00 uur geweest. Dus in Scheveningen maar weer een P&R gezocht (ben even kwijt welke) en langs het strand gelopen (ja,ja handoek had ik mee!) En toen rond 18.30 uur gegeten in strandtent (die overvol was, dus het duurde allemaal wel lang) en toen al weer terug naar Wassenaar, gewoon via dezelfde route, die redelijk eenvoudig was.
En de mensen opgepikt en we waren rond 22.30 uur thuis. Wel compleet kapot dat snappen jullie.
Eigenlijk zijn we aan al mijn plannen van Panorama Mesdag enzo helemaal niet meer toegekomen! Gewoon geen tijd....Nou ja dat bewaren we dan maar voor de volgende keer.
groeten albana

Snuggle's

Snuggle's

04-10-2011 om 23:53

Leuk

Leuk om jullie avonturen te lezen Albana!

Snuggle's

Valkyre

Valkyre

06-10-2011 om 01:42

Leuk albana

Maar een hofplein hebben we niet in Den Haag (wel in R'dam). Misschien het Plein? Hoewel dat niet echt dicht bij V&D ligt. Of het Buitenhof, of dat plein achter de Bijenkorf?

groet, Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.