Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

16-09-2012 om 21:52

Dekbedovertrekken 140x220 in 1 kleur?

Weet iemand waar ik dekbedovertrekken in de maat 140x220 kan vinden, liefst in 1 kleur en al helemaal niet voor de hoofdprijs? Liefst ook online?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

16-09-2012 om 22:21

Hema

Ik heb er hier een in het grijs en rood.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-09-2012 om 23:05

Idd hema

En ik een heel mooi satijnen in hemelsblauw.

Fiorucci

Fiorucci

17-09-2012 om 07:17

Dat zegt niks, online staat lang niet de hele hemacollectie.

Die satijn/katoenen

van de HEMA zijn er inderdaad alleen in effen. Ik geloof, beige, grijs en blauw nu? Zijn wel erg fijn!! Lekker zacht, maar niet dat glijderige van satijn.

Tirza G.

Tirza G.

17-09-2012 om 12:53

O effen

Mijn zoon wilde ook graag effen, ik vind het helemaal niks, je ziet er alles op. Het eerstvolgende moederdagontbijt kun je elk kruimeltje zien liggen, P )
Maar goed, ik heb ze (eenpersoons) bij de hema gekocht, kosten geen drol, 12 of 15 euro ofzo, maar ik vind het dan ook kwaliteit nul. Het ís dat ze dubbel over de waslijn hangen, anders keek je er dwars doorheen.

Tirza

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-09-2012 om 13:05

Die satijnen niet hoor tirza

Ook wel ietsjes duurder, maar die blijft mooi. En inderdaad heerlijk zacht.

Ben sowieso een grote fan van de Hema hotelkwaliteit.

Tirza G.

Tirza G.

17-09-2012 om 16:10

Ik ook

Ik heb eigenlijk al mijn textiel van de hema, behalve mn dekbedhoezen. Tot deze uitbarsting van zoon dan Ze waren een week of wat terug in de actie dus ik dacht: hoppetee.
Hoe die duurdere zijn, weet ik niet. Maar P vraagt om goedkope

Tirza

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-09-2012 om 17:15

Tja ach, duur vs goedkoop

Dat is maar relatief toch...

En bovendien zijn goedkope slechte uiteindelijk toch nog altijd te duur.

Aldi

Heb er net eentje gekocht bij de Aldi. En idd. mijn dekbed is al 220 cm, dus ik wil een 240 hoes. Bij de Aldi waren ze net een week terug in de aanbieding voor 20 euro, mooie effen kwaliteit.

Margriet*

Margriet*

17-09-2012 om 23:19

Nou

onze dekbedden van 2.20 passen binnen die instopstrook, dus die houdt je bij de Hema dekbedhoezen echt nog over. De kwaliteit is mwahhh, maar voor een kinderbed en met na een paar jaar andere wensen prima vind ik.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-09-2012 om 23:28

Dat heb ik me nou altijd afgevraagd

Hoe dat nou zat met die 200/220 lengte. Het is toch het een of het ander... Of de dekbedhoes is 2 meter lang, of het is 2,2 meter lang. Allebei kan niet.

Ik dnek dat P en Margriet allebei gelijk hebben. Er zit een lange instopstrook aan die een brug slaat tussen beide lengtematen. OOk bij ons trouwens nog stof over bij een 2,2 meter dekbed.

Volgens mij

bedoelt hema dat ze er allebei in kunnen, bij 200cm heb je dan dus een extra stuk over? Wij hebben 220 lengte en die past er prima in. Nog iets over qua lengte zelfs, maar dat kan ook komen omdat ik niet zo'n heel dik dekbed heb?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-09-2012 om 09:16

Ja als je dat een probleem wilt noemen, dan is dat natuurlijk zo

Odile

Odile

21-09-2012 om 16:08

Dan maak je er toch gewoon een hoek in!

Odile

Odile

22-09-2012 om 14:32

Oh, maar dan is het simpel p!

Pak je gewoon een paar paperclips, hartstikke macgyver!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-09-2012 om 20:34

Of lintjes

Dat deden wij vroeger. Lintjes aan het dekbed en lintjes aan de binnenkant van de overtrek. Strikje erin en a. het dekbed is makkelijk in de hoes te stoppen en b. blijft ook nog mooi op zijn plek.

Tegenwoordig sla ik mijn bed nooit meer dicht. Ik vind een totaal gelucht matras ook wel wat hebben

Fiorucci

Fiorucci

25-09-2012 om 07:27

Deze week in de Hema folder en de V&D folder: effen overtrekken, misschien zit er bij wat je zoekt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.