Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anno

Anno

19-01-2012 om 22:05

Dekbedovertrek

Ik zoek een nieuw dekbedovertrek. Het moet van heel lekker materiaal zijn. Liefst strijkvrij maar zonder synthetische stof. En het moet wit zijn. Ik vind alleen overtrekken met toch iets van een motiefje er in of met satijnstrepen. Dat wil ik dus niet. Wie heeft zulke overtrekken ergens gezien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ik zou op zoek gaan naar katoen tricot overtrekken, strijkvrij. Ik zelf hou juist erg van hard en krakend van katoen dus heb hotel kwaliteit van de Hema, die strijk ik overigens niet (ik hang ze op in het trapgat zijn binnen no time dus droog).

Oh 2

het handige van 100% wit katoen is dat je dan in de voorwas bleek kan doen. Ik heb alle handdoeken en washandjes, vaatdoeken, theedoeken ook allemaal wit. Die handdoeken zijn nu na 4 jaar niet zo spierwit meer maar ik vind het systeem met wassen wel erg handig.

Manda

Ik heb sinds een half jaar ook die witte hotelovertrekken van de Hema en ik ben er helemaal weg van. In het begin kraakten ze nog wel erg hard en lag ml de halve nacht wakker hierdoor
Nu zijn ze goed "ingeslapen" en vaker gewassen en slaapt hij weer als een roosje. Hebben ze ze eigenlijk ook in een andere kleur ?
G

Galaxis

Dat zijn toch degene met zo`n mooie bies erlangs, die hotelkwaliteit? Dan zijn ze er ook in het grijs.

Wil40

Ja, het zijn inderdaad de overtrekken met een bies erlangs. Jammer dat het grijs is, want dat past niet bij de kleuren in mijn slaapkamer.....
G

Hema bio

Ik heb voor 12 euro een wit biologisch katoenen overtrek gekocht, helemaal goed. Zakt ook niet af enzo. Weer alleen niet of ie er nog is aangezien het een uitberkoopje was..

Beetje jammer dat ik vlak erna een zwarte kat kreeg die liefst op ons bed ligt

app-sent

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.