Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

decemberzegels nauwelijks goedkoper

Hm. 10 gewone zegels voor 6 euro. 20 decemberzegels voor 11 euro. Het postbedrijf drijft op de aanbiedingen uit het verleden, toen kerstzegels plakken nog kucratief was.

Vera*

Vera*

10-12-2013 om 11:52

2011

Ik heb nog een heel velletje kerstzegels gevonden uit 2011. Kan ik die nog gewoon gebruiken?

Bedankt

Dank voor de waarschuwing. Ik ging ervan uit dat het inderdaad, net als voorgaande jaren, een stuk goedkoper zou zijn. Maar het is dus de moeite niet.

En Vera, ik plak gewoon altijd zegels die ik over heb op nieuwe kerstkaarten. Of het mag weet ik niet, maar volgens mij is er geen haan die ernaar kraait.

Dalarna

Dalarna

10-12-2013 om 12:34

Ja hoor

Zolang er geen eurocenten aanduiding op een postzegel staat maar een 1 of een 2 mag je die nog jarenlang gebruiken (tot er weer eens een nieuwe regel komt).

Guldencenten mogen nu niet meer.

Dalarna

Dalarna

10-12-2013 om 12:40

tja

Het zou toch slim zijn om ze nu te kopen. De prijs is inderdaad 15 cent omhoog gegaan maar de gewone postzegels gaan 1 jan ook weer met 4 cent omhoog (in de zomer met 6 cent dus 10 cent hoger dan een jaar geleden) dus volgend jaar ben je echt wel duidelijk goedkoper uit als je ze gaat bewaren.

Yura

Yura

11-12-2013 om 09:07

Mooi

Gelijk antwoord op mijn vraag. Vorig jaar is het niet gelukt de kaarten te versturen. We gaan altijd skien met kerst, dus best druk die laatste weken. Zou toch zonde zijn als ik die 3 velletjes van vorig jaar niet meer kon gebruiken.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

11-12-2013 om 13:24 Topicstarter

wow, de postzegelprijzen stijgen nu wel snel

tjongejonge.

Dank voor de info Dalarna, daar had ik nog niet aan gedacht.

Charis

Charis

11-12-2013 om 13:28

1 of 2'tje

Ik heb twee jaar geleden net voor de jaarwisseling en rol van 200 postzegels gekocht (1'tjes). Daar doe ik wel even mee.

Ik begrijp dat dit een lucratieve investering is geweest

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.