Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kerstman

kerstman

16-12-2011 om 17:03

Decemberzegels

Weet iemand of ik ook oude decemberzegels kan gebruiken? Ik heb er nog uit 2009, waarde 0.34 of moet ik bijplakken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik hebt wel gedaan

had nog een velletje vol en heb er bij heel veel 2 opgeplakt en bij een aantal 5 cent extra, die ik ook nog had.

Henriette123

Henriette123

16-12-2011 om 21:30

2 cent

2009 is 2 cent bij plakken.
Die postzegels moet je wel per 10 kopen, en ik moest er speciaal voor naar een postloket(?) zoals in de bruna.

notje

notje

17-12-2011 om 08:25

Nee

je hoeft niet bij te plakken,er staat geen bedrag op de zegel.Ik werk bij een TNT punt en heb het extra nagevraagd.Alleen oudere zegels waar wel een bedrag op staat moeten bij gefrankeerd worden.
De zegels van dit jaar kunnen ook volgend jaar weer gewoon gebruikt worden.

costa

costa

17-12-2011 om 11:13

2 cent erbij

Bij de kerstzegels waar een bedrag op staat van 0.34 cent moet je een postzegel van 2 cent bijplakken. Ik heb dat wel gedaan.Inderdaad per velletje van 10 te koop bij Bruna of zo. Overigens ook te koop via de site van post.nl maar dan moet je €2,50 verzendkosten betalen....!!

kerstman

kerstman

17-12-2011 om 15:33

Oeps

Ik had al een deel van de kaarten de deur uitgedaan, toen ik mij pas realiseerde dat er te weinig op zat. Hopelijk krijgen de ontvangers niet een extra kaart van de TNT (of hoe het tegenwoordig ook moge heten) met boete. 2 cent te weinig, jemig, een halsmisdaad. Ik heb wel de drukte in de stad overwonnen en bij de Bruna extra bijplakzegels gehaald. De rest zal dus geen boete krijgen. Zal de post nu echt boetes uitdelen in de kersttijd voor die 2 cent?

kerstman

kerstman

17-12-2011 om 15:34

Oh ja

Mochten ze wel die boete heffen, dan is het voor mij duidelijk: volgend jaar online kaarten versturen.

Puck

Puck

18-12-2011 om 22:40

Ook oeps

Ik heb ook nog een deel van de kerstkaarten met zegels van 2009 de bus ingegooid zonder bijplakken.

Vraag voor p

Weet jij dit ? Hoe werkt post vanuit NL naar het buitenland.
Als er geen airmail sticker opzit en/of onvoldoende gefrankeerd is, kan het weeeeeeken duren voordat het aankomt. Gaat de post zonder sticker dan met de boot ?
En hoe/wie sorteert dan deze post ? Ik hoef natuurlijk nooit bij te betalen, maar kerstpost in februari is niet zo leuk ;o(

P bedankt

Ik ga daar eens even kijken.

tonny

tonny

21-12-2011 om 21:05

Beetje o.t.

Heeft iemand voor mij die agenda die je bij de decemberzegels krijgt? Iemand in mijn naaste familie wil hem heel graag hebben, maar ik heb ons exemplaar al aan oma gedoneerd.

[email protected]

Ja hoor tonny

Ik doe er niets mee.

kerstman

kerstman

22-12-2011 om 11:22

Joepie

Ik heb net van 2 familieleden gehoord dat ze de kerstkaart hebben ontvangen zonder boete! Gelukkig goed afgelopen.

tonny

tonny

22-12-2011 om 21:27

Ha rb!

Dat is super zeg. Kun je hem naar mij opsturen? Ik mail je mijn adres.

Tonny

tonny

tonny

22-12-2011 om 21:32

Ik gun je nog heel veel kaartenrondes, en je collega's ook. Het is waardeloos en vervelend, al die vestigingen die sluiten.

Mensen die wat minder mobiel zijn en in een dorp wonen, kunnen het postkantoor (of hoe het tegenwoordig heet) nauwelijks meer bereiken.

tonny

tonny

23-12-2011 om 13:49

In mijn vorige dorp

zit het postkantoor in een foto/cadeauwinkel, maar gaat daar weg. Zo'n vijf kilometer verderop is een grotere plaats waar mensen dan terecht kunnen. Voor de meeste mensen geen probleem, maar bejaarden zonder auto krijgen het minder eenvoudig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.