Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

De vershouddozen van AH

Heeft iemand ze en is het wat? Ik heb braaf geplakt en er liggen nu vijf volle vellen. In de kelder staat een doos met verweesde dekseltjes en bakjes en dit leek me nu wel een goede gelegenheid om me erbij neer te leggen dat hun wederhelft ergens in het heelal voor eeuwig verdwenen is. En dan op weg naar een beter en geordender leven het diepvries en doosjesmanagement eens goed aan te pakken.

En wat is een handig formaat om eenspersoonskliekjes in in te vriezen?

Jesse_1

Jesse_1

30-09-2016 om 16:30

Tikje o.t.

De dozen zijn bij onze AH momenteel uitverkocht. Die van 600ml komen helemaal niet meer, voor de rest wordt het waarschijnlijk opletten.

pia

pia

30-09-2016 om 18:49

hier

Het zijn hele handige bakjes. Allen als je ze te vacuum trekt gaan de klemmen aan de zijkanten los maar doordAT het vacuum is, komt er geen lucht bij. Dochter die achter de kassa zit bij AH, had al gezegd dat ik snel moest zijn want ze gingen heel hard. Daardoor heb ik er nog een paar in handig formaat, vanochtend hadden ze alleen nog de hele kleine. Ze durfden niet te zeggen of er nog nieuwe kwamen, ze dachten van niet.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

30-09-2016 om 19:28

Hmm

Wij hebben de grote platte. Heel handig als broodtrommel, er kan veel brood in.
De andere maten vond ik persoonlijk een beetje onhandig, ik zou niet weten wat ik erin zou moeten doen om in te vriezen. Te klein of te hoog. Maar ik vries nIet zoveel in, dus waarschijnlijk vinden anderen ze wel fijn.

kenfan

kenfan

04-10-2016 om 11:41 Topicstarter

Grrrrrrrrrr

Jullie hadden gelijk:opperdepop. In alle drie de filialen in de buurt. Dit is de aller-, allerlaatste keer dat ik in zo'n stomme AHactie stink. Gelukkig komt er volgend jaar een Lidl in de buurt en ik las dat Jumbo ook aan huis gaat bezorgen. En misschien stuur ik die vijf kaarten die ik weer joker op zitten plakken naar het hoofdkantoor. Dat zal ze leren!

Suze

Suze

04-10-2016 om 11:43

stapelbaar

Voor het geval ze ze hier nog hebben (ik ben er ook erg laat mee): zijn ze goed stapelbaar?

Suze

Suze

04-10-2016 om 11:44

Action

En niet getreurd als ze op zijn. Bij de Action hebben ze erg goedkope vershouddozen. Wel anders, maar wel goedkoop .

Suze

De actie liep tot en met eergisteren.

Althans, in theorie, want in de praktijk waren de dozen dus al op. Wat de caissière niet belette mij nog vriendelijk zegeltjes aan te bieden om voor de inmiddels niet meer leverbare dozen te sparen

Mijn favoriete dozen zijn helaas niet meer te krijgen. Ze kwamen van Ikea: drie verschillende maten, maar allemaal met dezelfde bovenkant (alleen de hoogte verschilt). Ideaal, want nu passen dus alle dekseltjes van die set op alle doosjes van dezelfde set. Waarom niet veel meer fabrikanten dat briljante idee navolgen - geen idee. Want je loopt je dus bij andere dozen altijd een bult te zoeken naar de bij het gekozen doosje horende dekseltje

Groeten,

Temet

pia

pia

04-10-2016 om 15:57

helaas

Toen de acties begon, werd erbij gezegd "zolang de voorraad strekt", dus op is op. Ik heb toen, wijs geworden door allerlei eerdere supermarktacties, meteen toen ik een paar kaarten vol had, ingewisseld. Ik heb dus een paar van die bakjes. Ik doe de meeste van mijn boodschappen bij de ah, 5 man, dat gaat dus best hard met die zegels. Ik ga niet speciaal voor gratis acties mijn boodschappen bij een bepaalde supermarkt doen. Als ik een ah actie interessant vind, doe ik mee, anders niet. En ik wissel in, zodra ik genoeg zegels heb.
De ah hier had nog een lading bakjes verwacht maar die is niet meer gekomen. Ze vonden het ook erg vervelend maar tot de laatste dag van de actie hadden ze nog de hele kleine en de hele grote. Dus mensen die tot het laatst hadden gewacht, hadden een groot deel van de dag nog wel bakjes maar misschien niet het formaat dat men wilde.
Op de fb pagina van ah schijnt men los te zijn gegaan over het feit dat er geen bakjes meer zijn.

Morgaine

Morgaine

04-10-2016 om 16:21

Pia

Inderdaad, is echt heel erg op de facebookpagina van AH. Zelfs nu er een andere actie begint, gaan daar mensen weer los over die bakjes.

Ze snappen gewoon niet dat je linksom of rechtsom toch betaalt voor die bakjes en dat AH wil verkópen en daarom klanten wil lokken met allerlei acties.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-10-2016 om 17:12

Pfff

Hier hing vanaf het begin een briefje bij de dozen dat het op=op was. Dus ik heb ook gewoon gekocht zodra ik een kaart vol had. Vond ik ook wel logisch, die doosjes wil iedereen wel en dan gaat het hard. Dat mensen nu pech hebben is helaas pindakaas zou ik zeggen. Niet van levensbelang en idd, bij de Blokker en action verkopen ze ze ook gewoon.

Lente

Lente

04-10-2016 om 17:13

Mee eens Temet

Ik heb ooit bakjes bij de Hema gekocht in drie hoogtematen, allemaal dezelfde deksel. Ideaal! Ik heb toen gelijk alle andere bakjes weggegooid behalve een paar hele kleine, wel allemaal hetzelfde.
Helaas beginnen ze nu te slijten. Mocht iemand zoiets ergens zien, hoor ik het graag.
Ik heb wel diepvriesbakken in één maat, één stapel bakjes met deksels, geen gezoek. En daarvan passen er precies drie op elkaar in één lade van de vriezer.

hé, dit is niet gek! Gooi je volle kaarten nog niet weg

Check de link van Pia, dan zie je dat dit de laatste alinea is:

"Voor diegenen die misgrijpen, heeft Aspeslagh [ de AH-voorlichtster] nog iets anders achter de hand: klanten kunnen hun volle spaarkaart voor de vershouddozen inwisselen tegen een volle spaarkaart voor een actie die gisteren is gestart: een gratis tweede toegangskaartje voor ruim driehonderd uitjes in Nederland.

Dat komt mooi uit: ik heb twee volle spaarkaarten, kunnen we met ons gezin van 4 voor half geld ergens heen. Wel jammer dan ik de op kantoor gespaarde kaarten (Albert levert de lunchboodschappen, dat gaat hard) net gisteren in de vuilnisbak heb gemikt.

Groeten,

Temet

marinade

marinade

04-10-2016 om 18:50

Wat zijn we toch

.... een spaarzaam volkje. Tot op het laatste moment als broedse kippen op de volle spaarkaarten blijven zitten en dan mopperen dat de bakjes op zijn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.