Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

De persoonlijke bonuskaart - levert het nog wat op?

Door het draadje over reclamedrukwerk moet ik ineens weer denken aan de met veel tamtam gelanceerde nieuwe bonuskaart van AH Daar kwam destijds een draadje over, waarin sommigen aangaven die kaart te willen personaliseren en anderen (onder wie ikzelf) schreven dat ze de anonieme versie wilden gebruiken.

De worst die AH het publiek voorhield was dat de persoonlijke bonuskaart ook persoonlijke aanbiedingen mogelijk zou maken. Ik had daar een hard hoofd in. Maar ik vraag me af hoe het in de praktijk uitwerkt.

Zijn er mensen hier die een persoonlijke bonuskaart hebben, en zo ja: krijg je dan inderdaad op de persoon toegespitste aanbiedingen, en heb je daar dan ook werkelijk wat aan? Of gaat het zoals ik destijds voorspelde: je krijgt alleen maar aanbiedingen voor dingen die je normaal gesproken nooit koopt om je over te halen die dingen alsnog wel te gaan kopen.

Wie heeft er ervaring?

Groeten,

Temet

Ja en nee

Je krijgt wel extra aanbiedingen voor producten die je vaker koopt, maar dat is dan 25% korting op iets van 1-3 euro kost. Daarvoor ren ik niet speciaal naar AH. Als ik het nodig heb, is het mooi meegenomen, maar heb ik het niet nodig dan koop ik het ook niet.

Jesse_1

Jesse_1

21-04-2014 om 22:00

Sinds een week of 6.
De ene week krijg je een stuk of zes 'exclusieve' aanbiedingen met hoge korting, maar niet specifiek van dingen die je vaak koopt (of ooit gekocht hebt), de andere week krijg je 25% korting op twee artikelen die je zelf (vaak) koopt.
Ik denk dat het toeval is dat gonniegans goedkopere artikelen heeft gehad, ik had afgelopen week 25% korting op specifieke kaas.

Maar of je er nu echt rijk van wordt, dat niet
En dit is dus sinds korte tijd, ik weet niet of de tendens zich zo voortzet natuurlijk.
O, en de korting wordt ook echt verwerkt, je ziet het niet in de winkel, maar wel op de kassabon.

Dat wel

Je hoeft gelukkig niet aparte bonnetjes of stickers in te leveren, de korting wordt automatisch verrekend als je je bonuskaart laat zien of door Albert laat bezorgen.

Mijntje

Mijntje

22-04-2014 om 09:33

nee

Net als gonniegans, ik koop alleen aanbiedingen als ik die producten ook nodig heb. Zo groot is mijn huis niet

Ik zie het meer als spam die aanbiedingen, dus ik heb me uitgeschreven. Voor mij werkt het niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.