Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

De papieren telefoongids

ik erger mij, eigenlijk al sinds de grote doorbraak van het internet, groen en geel aan de papieren telefoongids en gouden gids (tegenwoordig is het nog maar 1 combiboekwerk) die ongevraagd in de bus wordt geklapt.

Nu liep ik vandaag tegen deze site aan, en die wilde ik jullie niet onthouden!

http://gidsenvoorbomen.wordpress.com/

Of het een succes wordt deze actie..ik heb geen idee...maar lollig vind ik hem wel!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

24-08-2012 om 16:08

Je kan 'm gewoon afzeggen

Je kan je tegenwoordig gewoon afmelden voor de gids, zie hier de link:

http://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/

Fiorucci

Fiorucci

24-08-2012 om 18:38

Merel

Klopt, en dan krijg je 'm toch in de bus, is mijn ervaring...

amk

amk

24-08-2012 om 19:35

Idd

ze tellen alleen brievenbussen en vervolgens liggen er 20 gidsen weken lang in het portiek.

amk

amk

24-08-2012 om 19:35

Idd

ze tellen alleen brievenbussen en vervolgens liggen er 20 gidsen weken lang in het portiek.

Merel

Merel

25-08-2012 om 00:15

Ben benieuwd

Dit is de eerste keer dat ik hem heb afgezegd (een maand of 2 geleden) dus ik ben benieuwd of ie hier wel of niet komt. Hij gaat altijd linea recta naar school waar ze oud papier verzamelen. (wel zonde uiteraard) er was vorige week ook een item over in het nieuws dat bijna niemand dat ding meer wil en dat ze het systeem beter andersom kunnen maken. Dat je ergens kan aangeven dat je hem wel wilt en dan ook krijgt, ipv andersom. Maar daar was vanuit de telefoongids-drukkerij nogal wat weerstand (tja, die verliezen een goede business) Wie betaald die gidsen eigenlijk?

Houden

Ik blader liever in een boek hoor, en daarnaast, waar oet ik anders bloemen tussen drogen?

Fiorucci

Fiorucci

25-08-2012 om 09:22

Dirksmama

Daar heb ik een bloemenpers voor..

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2012 om 22:51

Jaa

Zo'n pers heb ik ook nog ergens liggen

Kaaskopje

Kaaskopje

25-08-2012 om 22:52

Eigenlijk dacht ik

dat we de gids niet meer kregen, maar dit jaar toch weer wel. Van mij hoeft het niet. Ik kijk er nooit meer in. Ik zal me dus eens afmelden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.