Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dalarna

Dalarna

31-10-2013 om 15:19

De 50 beste....

Ik kwam toevallig op een site met de vijftig beste etc....

Hier 50 handige tips met foto: http://twistedsifter.com/2013/01/50-life-hacks-to-simplify-your-world/

Super handige ideeen

Dank je wel!

Druif

Druif

31-10-2013 om 18:40

die cupcakes

Die zijn echt lekker. Onze zoon maakt ze heel erg vaak.
Helaas zijn ze niet zo goed voor de lijn.

Leuk!

Handige tips!

nr 37

Van hout bijwerken met een walnoot. Dat heb ik gelijk uitgeprobeerd, want ik heb een kast waarbij bij het hout is verweerd rond de handgrepen van de laatjes. Het werkte!

Charis

Charis

01-11-2013 om 10:00

Erg handig

Nu moet ik ze nog onthouden....

Rafelkap

Rafelkap

01-11-2013 om 12:51

ja leuk

deze ga ik nog goed bestuderen dit weekend!

Dalarna

Dalarna

01-11-2013 om 19:19

Moedermop

Leuk, dat was er inderdaad een waarvan ik me afvroeg of het zou werken maar helaas geen walnoten in huis, wel een hoop beschadigde stoelen

erg grappig

En handig....wat ze met broodclips doen bijvoorbeeld.
Alleen nr 13 snap ik niet. Wat mis ik?

Rafelkap

Rafelkap

02-11-2013 om 08:26

walnoten en muizen

maar is het de noot van de walnoot die je moet gebruiken. Komen daar geen muizen op af?

Druif

Druif

02-11-2013 om 09:48

Ze doen een soda hoesje over een bierblikje. In de USA mag je in het openbaar geen Alcohol zichtbaar en open gemaakt bij je hebben. Daarom kun je geenbier drinken uit een blikje op het strand bijv.
Daarom zie je in de film ook altijd mensen met een papieren zak om hun Rum fles. ( hik)

Druif (ot)

Ik ben een keer met mijn ouders mee naar de VS geweest en ik vond het helemaal geweldig toen mijn vader bij het afrekenen bij de slijterij een bruine papieren zak om de fles drank kreeg. Net Als In De Film!!
(motels zien er trouwens ook precies zo uit als in de film, dat vond ik ook zo leuk)

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.