Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

01-11-2012 om 14:35

Dasty - boeiende vraag Waarvoor gebruiken?

Ik heb de veelgeroemde Desty gekocht. Wat kon daar ook alweer allemaal mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hangt van de soort af

Er blijken verschillende soorten Dasty te zijn. Maar de gele (ontvetter) ontvet dus erg goed.

Ik lees ook vaak over het inspuiten van vlekken op kleding met Dasty maar ik neem aan dat dat dan dus niet de gele is, maar de wasmiddelvariant.

Groeten,

Temet

Ik gebruik het voor

het ontvetten van de bovenkant van de afzuigkap.
Goed inspuiten, even wachten en je veegt de aangekoekte laag stof en vet er zo met een doekje af.

Ik zou het spul alleen niet te veel inademen want het slaat nogal op je longen.

Chris

Tirza G.

Tirza G.

01-11-2012 om 16:27

handschoenen aan. Niet dat het bijt, maar je krijgt een soort laagje op je handen wat je er dan weer bijna niet van af krijgt.

Tirza

Gele dasty (temet)

ik spuit vlekken gewoon in met de gele Dasty, werkt als een tierelier. Op de fles staat ook een plaatje van een overhemd, gewoon doen dus.

Tink

Tink

01-11-2012 om 20:24

Gele dasty

Ik gebruik de gele Dasty als het zo uitkomt ook voor de was hoor, net als Savon.
En verder ontvet het inderdaad als een tierelier. Ik doe er geen handschoenen bij aan maar houd wel mijn adem in, want inderdaad, het slaat op je longen.

Mijn vriendin

is een mega-Dasty-fan en zij vroeg zich pas af wat er zou gebeuren als ze Dasty op haar eigen vet zou spuiten Het zou toch wel echt top zijn als dat eens zou werken, haha.

Margriet*

Margriet*

03-11-2012 om 20:33

Stank

Ik vind de lucht van die Dasty zo niet te harden dat ik het niet koop. Vind ik eigenlijk met al die keuken/badkamer en andere spuitfles reinigers. Maar Dasty spant de kroon. Ecover is een milieuvriendelijker en ruikt ook veel neutraler.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.