Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jessica O

Jessica O

28-01-2015 om 11:03

crème de marrons, wat er mee doen?

Keukenkastjes aan het uitmesten geweest. Nu gond ik 4 blikjes crème de marrons. Ooit al eens meegebracht uit Frankrijk. Maar wat kan ik ermee maken?
Iemand een lekker idee?

Astrid

Astrid

28-01-2015 om 11:26

hmm offtopic

bij het woord "uitmesten" en "ooit" denk ik aan beschimmelde overjarige blijkjes die de vuilniszak in moeten

Even googlen en je ziet de leukste recepten voorbij komen van op koekjes tot bij de groenten. Ik ken het persoonlijk niet, dus kan je niet helpen.

heerlijk tussen de cake smeren

Creme de marrons is gesuikerde gepureerde kastanjescreme. Heel lekker om taart of biscuitrol mee te vullen. Ook superlekker om er ook cacao, geklopte slagroom of gesmolten chocolade door te roeren voor je het tussen de cake smeert.

Jessica O

Jessica O

28-01-2015 om 14:06

astrid en dorry

Nee hoor, nog zeer nette blikjes En ja, ooit (3jaar geleden) meegebracht uit Frankrijk. Had al gegoogled, maar vond alleen maar recepten omhet te maken. Straks maar een betere google poging proberen.

Dorry, bedankt voor je ideetjes, dit weekend maar eens proberen!

Mikke

Mikke

28-01-2015 om 14:18

Heerlijk!

Heerlijk op pannenkoeken (sorry, crêpes natuurlijk ), daar nemen wij het altijd voor mee uit Frankrijk. Of bij de Sligro vandaan, want daar vond ik het laatst ook!

+ Brunette +

+ Brunette +

29-01-2015 om 16:40

Op je brood smeren

Houdt qua smaaksensatie het midden tussen jam en chocopasta.

Wiekie

Wiekie

30-01-2015 om 18:03

door de yoghurt

Creme de marron is heerlijk door de yoghurt. Bekend Frans toetje maar zij doen het door de fromage blanc. Wij neme altijd veel potten mee uit Frankrijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.