Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sanne

Sanne

19-06-2014 om 08:45

Creatieve tekst achterop shirt voor feestje?

Wie weet een leuke tekst achterop t-shirts voor een kinderpartijtje waar meisjes en jongens komen? Op de voorkant wordt al iets bedrukt.

Jarige wordt 10 jaar.

wat staat er op de voorkant?

Dan kun je daar wellicht op inspelen...

Mijn zoon had eens een shirt met op de voorkant: zoooo stoer en op de achterkant: toch???

Sanne

Sanne

19-06-2014 om 11:57

voor iedereen

Het was vermoedelijk al duidelijk maar voor de zekerheid: alle kinderen krijgen een t-shirt aan.

Op de voorkant staan letters, die met alle kinderen tezamen een zin vormen (over de jarige).

Jons, lachen die tekst!!

waarom?

Waarom moeten ze eigenlijk een T-shirt krijgen? Je zegt dat er letters op de voorkant staan die samen een zin vormen. En dan moet er nog wat op de achterkant... Ik denk dan maar zo: zo'n T-shirt verdwijnt na het feestje in de kast en een jaar later bij opruiming in de vuilnisbak. Zonde.

Hombre

Hombre

19-06-2014 om 13:00

Waarom niet?

Misschien de hele tekst achterop. Of de plaats van de letter in de zin als 'rugnummer'. Een T-shirt met een grote letter erop kun je best gewoon dragen als het een behoorlijke kwaliteit is tenminste. Kun je tenminste eens uitleggen waarom er een 'J' op je buik staat.

Of je verzint een paar anagrammen en zet de kinderen in verschillende volgordes. Of je gaat met ze scrabblen! De mogelijkheden zijn eindeloos.

Mijntje

Mijntje

19-06-2014 om 14:37

zieke

en als er een zieke is? Daar gaat je tekst
Ik zou dan iets doen met het getal tien, je kan ook enen en nullen achterop doen, kunnen ze in tweetallen staan

moppersmurf

moppersmurf

19-06-2014 om 17:39

dit vind ik

nou weer zo'n voorbeeld van het moetallemal steeds mooier, origineler en gekker..... Sorry hoor. Voor een kind van 10 !

+ Brunette +

+ Brunette +

19-06-2014 om 19:31

Moppersmurf

Helemaal mee eens. Als je nou een goed idee hebt en je wilt daar iets mee doen dan moet je het vooral niet laten. Maar een vraag stellen op een forum over een T-shirt en dan niet eens zeggen wat er op de voorkant komt te staan zodat men kan meedenken. Hm...

Sanne

Sanne

19-06-2014 om 21:47

Moppersmurf

Je doet je naam wel eer aan .

In plaats van meteen zo te veroordelen, zou je ook kunnen vragen waarom de ouder, niet ikzelf, dat wil doen.

De reden is dat het kind erg gevoelig is voor groeps-/samengevoel en dat wil de moeder door die t-shirts creëren/versterken. Twee t-shirts voor 3 euro (Zeeman) zei ze, is dus te doen qua kosten (en strijkletters begreep ik, ook niet heel duur).

De precieze tekst leek mij niet zo relevant, anders had ik het wel vermeld. Maar het is iets van Hoera, [naam kind] is 10 jaar!!! (of zoiets).

Ik ben benieuwd of iemand nog creatieve gedachten heeft. De rugnummers zijn wel grappig, vinden kinderen volgens mij vaak wel leuk, maar misschien zijn er nog andere ideeën?

sommen

sommen die allemaal eindigen op 10?

Of ik ben een 10-er

Je zou ook een stuk van hun naam achterop kunnen zetten om het te personaliseren.
Wij hebben toen dochter 10 werd voor alle meisjes een shirtje gemaakt met hun naam erop en dan het deel waarmee ze genoemd werden groot bv.

reNEE
he LEEN

Sanne, ot

was inderdaad lachen, vooral omdat zoon absoluut niet stoer is! Hij heeft autisme en adhd en is sociaal super onhandig, fysiek ook niet al te gecoordineerd, dus stoer is wel het laatst wat je hem zou noemen. Toch probeert zo'n knulletje af en toe wel stoer te doen, eerder aandoenlijk, maar goed. Hij lag toen in het ziekenhuis, had een ongeluk gehad en ik vond dat hij wel een opstekertje verdiende. Het shirtje heeft hij zeker 2 jaar regelmatig gedragen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.