Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

24-05-2013 om 10:19

Creatieve ideeën over tekst op beker?

Heeft iemand een creatief idee om als tekst op de beker te zetten die mijn zoon wil geven aan zijn dyslexie begeleidster? Ik twijfel tussen iets met of iets zonder spelfouten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Je bent een kij!

Of kei...

Vic

Vic

24-05-2013 om 10:44

Kleur

Jouw zoon doet toch die methode waarbij alle klanken verschillende kleuren hebben? Dan is het misschien leuk om een lang woord of zin in die verschillende kleuren op de beker te zetten.

Rafelkap

Rafelkap

24-05-2013 om 11:26

Doorstrepen

Als je letters door kan strepen kan je erop zetten bv:
ij ei n d e l ij ei k g o e t d
en dan de foute letters doorstrepen of bv met rood

P

P

24-05-2013 om 13:40

Vic

Nee die methode heeft hij juist niet

Hij gebruikt symbolen voor de klankgroepen, ik zit nog te denken of ik die kan gebruiken maar ik heb sowieso al moeite om tekst op een beker te krijgen bij de HEMA. Weet iemand hoe dat moet, ik kan alleen maar een foto plaatsen terwijl er staat dat dat wel zou moeten kunnen.

P

P

24-05-2013 om 13:40

Rafelkap

Zoiets zou ik misschien in paint kunnen doen?

P

P

24-05-2013 om 13:41

Serra

Aan kei/kij had ik nog niet gedacht, die nemen we mee.

Tijgeroog

Tijgeroog

24-05-2013 om 15:27

Als het niet lukt met de tekst kun je die sowieso in paint ofzo maken, en dan als plaatje erin zetten.

Merel

Merel

24-05-2013 om 16:25

Vreemd

Nee, vreemd ben speciaal even gaan kijken op de Hema site maar mij lukte het ook niet.
Maar je kan wel iets maken op picmonkey (daar ga ik weer, maar het is zo'n leuk programma) Je kan een tekst over een foto heen zetten of je upload een wit vierkantje of een gekleurd vierkantje/rechthoekje wat je wilt (kan je ook maken in paint of volgens mij ook wel via picmonkey en daar kan je een tekst op zetten, ze hebben veel lettertypes. Dan sla je dat op en heb je een jpg bestand,dat kan je prima op de Hema mok zetten.
Of anders wil ik ook wel iets voor je maken in photoshop hoor.

Moet denken aan. ..

Dyslectics of the world untie!

Grenouille

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.