Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

12-07-2017 om 12:35

Creatief uitje in Utrecht

Ik zoek een creatief uitje in Utrecht, stad of omgeving, voor drie personen. Het liefst iets met schilderen, en dan wat bijzonders, bijvoorbeeld action painting (nooit gedaan, maar lijkt me geschikt). Met googlen kom ik wel een heel eind, maar wat ik vind is allemaal vanaf acht of tien personen en erg gericht op bedrijfsuitjes en vrijgezellenfeesten. Verder: het moet niet te sportief worden. Koken, bakken, beeldhouwen, mozaïek, bonbons, dansen: dat ook allemaal niet. Dus iets creatiefs en gezelligs voor drie personen in Utrecht. Het bestaat vast! Of niet?

dihanne

dihanne

13-07-2017 om 06:21

grachtenatelier?

hoi Lou

lastige vraag!

ik kom vaak langs het grachtenatelier, heb je die gevonden op google?
ziet er leuk uit, heb er zelf geen ervaring mee

succes
Dihanne

Lou

Lou

13-07-2017 om 13:34

Dihanne

Bedankt voor het meedenken! Ja lastig, dat vond ik dus ook. Het Grachtenatelier had ik gevonden maar ben er niet goed uitgekomen wat we daar dan met z'n drieën kunnen doen.

En het lastigste had ik er nog niet eens bij gezet, ik wil het graag deze week nog geregeld hebben, vanwege een verjaardag waarop dit het cadeau wordt.

Ik heb de knop gewoon helemaal omgezet en besloten dat we iets heel anders gaan doen. We gaan naar de nieuwe show van Ali B. Ook leuk denk ik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.