Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

An

An

10-12-2012 om 21:13

Corrigerend jurkje

Help! Ik heb (bij de Action, misschien dat het daaraan ligt)zo'n corrigerend jurkje gekocht. Maarre hoe wurm ik mijzelf daarin????? ik heb toch niet een maatje te klein gekocht. Moet ik hulp inroepen of is het een mission impossible? Iemand een goede tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Silas

Silas

10-12-2012 om 21:59

Kruipen die dingen niet omhoog of ligt dat aan mij?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

An

An

10-12-2012 om 22:32

Weet niet

Dat weet ik dus niet, dat wilde ik uitproberen. Misschien zit het wel afschuwelijk. Vandaar een goedkope van de Action. Maar ik krijg 'm niet eens aan

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-12-2012 om 22:43

Als een worst

Anders werkt het niet. Dus dat wordt sjorren en trekken.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-12-2012 om 22:51

Ouderwets

Niet over je hoofd, maar ín het jurkje stappen en het dan naar boven sjorren. Gaat 'ie ook niet opkrullen.
Zorg wel dat je van tevoren je ondergoed en kousen aan hebt want dat gaat anders echt niet meer lukken. En natuurlijk de hele avond niet naar de wc.

Rosa van der Zanden

tilda brink

tilda brink

11-12-2012 om 09:40

Yep van beneden naar boven

idd , ein stappen en dan omhoog trekken ... gaat beter ,

Opkruipen

Vreselijk dat opkruipen van die dingen. Ik heb een relatief dure van Triumph, maar loop er de hele dag aan de onderkant aan te sjorren omdat hij opkruipt. Iemand een gouden oplossing?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rafelkap

Rafelkap

12-12-2012 om 06:35

Triple

Gouden oplossing: Ja! Afvallen en dat ding uit!

Rafelkap

Nou, eigenlijk komt het juist door afvallen. Ik ben niet zo lang geleden 10 kg afgevallen en sindsdien vind ik het wel leuk om jurkjes te dragen. Maar om de boel wat glad te trekken lijkt zo'n corrigerend jurkje een uitkomst.
Binnenkort maar eens aan fase 2 van het afvalproces beginnen. Nog 10 kg eraf en dan heb ik geen corrigerend ondergoed meer nodig!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rafelkap

Rafelkap

13-12-2012 om 09:38

Triple

Wat knap!!!
Het zal de stof wel zijn, misschien is een ouderwets corset beter, alhoewel dat me niet lekker lijkt zitten

Oja!

Heb een hema-hemd van dat spul. Nadeel: als het een stukje omhoog rolt, floept er extra veel vadsigheid uit, erg lokaal
Maar 1x gedragen..

Hemdje

Ik heb van de Hema een paar corrigerende hemdjes. Ik heb ze een maat te groot gekocht, zo op het zicht, want ik had nog geen idee, maar ik dacht wel dat ik mijn maat echt niet zou passen. Was niet eens zo'n slechte redenering en indanks dat ik er idd in moet stappen, hij zit erg goed en kruipt niet op. De eerste keer probeerde ik hem over mijn hoofd aan te trekken en toen moest ik om hulp roepen want ik kon geen kant meer op

Rokje met speciaal anti-opkruipband

Herkenbaar draadje .
Ik heb jaren geleden bij V&D zo'n onderrokje gekocht. Onderaan zit daar ad binnenkant een soort, tja, band waardoor het niet opkruipt. Zat echt super! En; kleedde echt mooi af onder jurkjes of rokjes. Helaas inmiddels geheel verwassen, en stuk.
Ben al maanden aan t zoeken naar zelfde of vergelijkbaar rokje. Wel inmiddels een broekje gekocht bij gebrek aan beter - kan geen rokjes vinden. Gister bij Hema zo'n lang hemd grkocht wat tot net onder je borsten moet zitten, maar vond 'm niet mooi zitten dus die gaat terug.

En helaas, ik ben niet zo zwaar en sport veel maar wel 54 en helaas gaat de boel dan echt hangen en 'blubben'. Ik lees dus vol interesse mee!

mari39

mari39

15-12-2012 om 22:22

Siliconenband

zit er dan in de onderrok. Kijk eens op ciaoshopping.nl en dan op önderrok die niet opkruipt. Komen 2 merken naar voren: wenz.nl en esprit.nl. Wel prijzig. Ik vraag me af of je een siliconenband ook in een bestaande rok kan naaien.

Lies

Lies

16-12-2012 om 22:21

Deze, van h&m

Ik heb dit onderjurkje van HenM

http://www.hm.com/nl/product/03122?article=03122-A

Maakt dat een jurk net even wat mooier zit. Ik ben niet dik (maat 36/38), maar je ziet anders behabandjes en zo wel zitten.

Aan de onderrand van de rok zir idd siliconenband. Kruipt een beetje op, maar niet heel erg. Ze hebben ook corrigerende rokjes, zag ik net op de site.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.