Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Coquilles st. jaqcues

Ik wilde als voorgerecht coquilles maken dit jaar met kerst. Nu vind ik ze naturel al heel erg lekker, gewoon grillen in een pan enkele minuten. Maar heeft er iemand al een idee wat er lekker bij is? Sausje, garnituur, salade? Een beetje leuke opmaak?

Ik lees hier zulke lekkere dingen, dan hier vast ook wel ervaringsdeskundigen zijn op dat gebied.

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

23-12-2010 om 19:45

Met vanille

Heel kort in de grill pan met een soort vanille sausje.. heb het recept van de ah site. Heel verfijnd en verrassende combi.

Dorry1

Dorry1

23-12-2010 om 20:22 Topicstarter

Angel13

Dat was uhm!

Dorry

Julia64

Julia64

23-12-2010 om 21:27

Of deze?

Hee, da's toevallig! Ik zat ook aan coquilles te denken, ben wat aan het googlen vanavond en kwam deze tegen;
http://www.papaspasta.nl/recepten/coquilles/balsamcio/Coquilles_met_parmaham_en_balsamico.html

Hoewel ik dat vanillegebeuren ook lekker vindt klinken, hmmmm...

amk

amk

23-12-2010 om 22:24

Ze zijn populair dit jaar

want ook wij hebben ze op het menu staan. Binnen een trio van vis: tilapia, zalm en coquilles op een bedje van zeekraal. Hier dan wel als onderdeel van de hoofdgang.

Hibiscus

Hibiscus

23-12-2010 om 23:27

Jamie oliver

Doet ze met pancetta en linzen op een bedje van rucola. Als je googled vind je het recept wel. Ik heb het op de Ipod zo snel niet maar het is heerlijk. Ik heb het een aantal keer gemaakt, simpel en super lekker.

Hibiscus

amk

amk

24-12-2010 om 11:33

Lidwientje

je hebt helemaal gelijk, ik wist dat ik er een reactie op zou krijgen.

Dorry1

Dorry1

24-12-2010 om 14:43 Topicstarter

Sausje gemaakt

Ik heb het sausje al gemaakt en dat staat nu al in de koelkast. Morgen coquilles grillen, sausje erbij en klaar!
Nu de panna cotta maken...

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.