Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

08-08-2012 om 13:37

Contactlenzen via internet

Gisteren ontving ik de aankondiging van een prijsverhoging van de opticien. Het prijsverschil met internetaanbieders wordt me nu toch wat te gortig en ik zit eraan te denken over te stappen. Aan de andere kant ben ik er toch ook weer wat huiverig voor. Wat zijn jullie ervaringen met diverse aanbieders. Welke kosten komen er nog bij voor controle? Ik betaal nu 155 voor een half jaar, inclusief halfjaarlijkse controle. Lenzen alleen komt bij yourlenses uit op 85 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

08-08-2012 om 14:52

Andere opticien?

Hoi
Zit je bij een zelfstandige opticien voor je lenzen of bij een "keten" zoals Specsavers ofzo? Want dat scheelt namelijk ook behoorlijk in prijs.
Er liep hier trouwens laatst ook een draadje over contactlenzen via internet.

Hans anders

Uit mijn hoofd ben ik 50 euro per half jaar kwijt bij Hans Anders. Ogen worden gewoon gratis (en goed) gecontroleerd. Heb ooit de overstap gedaan naar een duurdere zelfstandige opticien maar dat was nauwelijks beter maar wel veeeel duurder (en ik moest in het begin wel 4 keer voor controle ofzo, erg onhandig).
Heb zelf nog nooit via internet besteld, ik krijg nu lenzen die door een expert op mijn ogen zijn afgestemd voor een prima prijs dus ik heb ook geen reden om te shoppen op internet.

Vragen wat een lenzencontrole kost

Ik zou gewoon eens vragen wat een losse lenzencontrole kost. Voor mijn dochters koop ik zachte lenzen bij het Kruidvat of Etos. Zijn vaak in de aanbieding, dan heb je voor drie maanden lenzen voor 15 euro. Prima lenzen vind ik (gebruik ze ook weleens).

Los

ik koop mijn lenzen via contactlens online, omdat ik een torische lens heb en dat scheel echt zo veel!
Mn jaar-controle laat ik hier doen door de opticien voor 15 euro.

+ Brunette +

+ Brunette +

09-08-2012 om 23:32

Website

Ik bestel mijn lenzen bij lensnet.nl en om eerlijk te zijn laat ik mijn ogen maar eens per jaar controleren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.