Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Puntje

Puntje

11-03-2012 om 02:22

Condoleancekaart

Ik wil een condoleancekaart versturen, maar kom er niet uit hoe en aan wie ik die zal richten. Als jullie mee kunnen denken, graag.
Het gaat om de vader van een goede bekende. Bekende woont nog bij zijn ouder(s) en de moeder ken ik vaag. Er is ook nog een oudere zus die daar niet meer woont en die ik een keer heel vluchtig gezien heb.
Nu zijn er volgens mij twee opties 1) de envelop richten aan bekende en in de kaart ook zijn moeder condoleren, of 2) de envelop aan bekende + moeder richten, maar hoe zet ik dat dan op de envelop? Of is dat raar, aangezien ik zijn moeder maar vaag ken?
Ik zit hier zo over te dubben, hoor graag hoe het volgens jullie hoort en wat jullie zouden doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou m

adresseren aan degene die je kent en in de kaart de andere familieleden benoemen.

costa

costa

11-03-2012 om 21:07

Puntje

Ik zou de kaart richten aan bekende + familie. En in de kaart ook bekende condoleren evenals de rest van de familie. Ik weet niet 'hoe het hoort', maar als de boodschap vanuit je hart komt is het altijd goed! Sterkte

Zoals costa

Op de envelop zou ik zetten"Bekende + familie" en op de kaart iets als "graag wil ik jou en je moeder/familie sterkte toewensen...etc.".
Dan richt je je toch in eerste instantie op degene die je kent.
n@nny

Aïda

Aïda

12-03-2012 om 16:11

Maakt niet uit

mijn vader is 2 weken geleden overleden en wij hebben kaarten gehad op alle mogelijke manieren.
Alleen aan mijn moeder geadreseerd, en binnenin ook kinderen en kleinkinderen.
Op de adresering al iedereen.
Ook kaarten die bij mijn kwamen en waarin een stukje voor mijn moeder stond.
Zelfs is er 1 kaart bij mijn tante gekomen, omdat die gene ons adres niet had. Dus geadreseerd aan mijn tante, maar binnenkant kaart voor mijn moeder en kinderen/kleinkinderen

Door dit nu zo zelf ervaren te hebben weet ik dat het helemaal niets uitmaakt, het gaat om het gebaar..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.