Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Clowntje

Clowntje

28-11-2012 om 23:12

Combi noren (schaatsen)

Sinterklaas geeft me dit jaar een paar schaatsen, combi Noren (denk ik).
Ik weet niet zo goed welke. Nijdam zie ik veel, lijken me wel goed maar nu zie ik ook dat de Aldi schaatsen heeft, ook combi Noren.
Kent iemand die, zou het wat zijn? Waar moet ik op letten?
Wie heeft tips????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

29-11-2012 om 09:37

Aldi = prima

Hoi
Toevallig heeft mijn man Aldi-noren van vorig jaar (precies dezelfde als die nu in de aanbieding zijn) en die vindt ze prima. Hij is een geoefend schaatser en weet waar hij over praat. Hij heeft er laatst bij de ijsbaan een ronding in laten slijpen en nu zijn ze helemaal naar zijn zin.
Het zijn wel schaatsen met een "soft-boot", wat heel comfortabel zit, maar iets minder stevig zijn dan die met een "harde" schoen. Als je niet al te zwakke enkels hebt, doen die van de Aldi het prima.
succes

Twee verhalen

Mijn vader heeft ook aldi schaatsen. Vind ie prima. Ikzelf heb viking nagano gold. Die zijn super geweldig. Helemaal vervormbaar naar je voeten (thermoplastisch heet dat)
Beide schaatsen hebben wel een heeeeeel verschillend prijskaartje.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Clowntje

Clowntje

30-11-2012 om 17:53

Heb ze gevonden

Was nog even zoeken maar ik heb ze gevonden. Lijken me prima voor mijn doel, ook op het ijs kunnen staan en een klein tochtje schaatsen met de kinderen.
Laat het ijs maar komen!!

Ik zag trouwens in de tong gewoon Nijdam.com staan, toch maar eens zoeken welke het zijn. Bij de Aldi heten eagle.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.