Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lente

Lente

09-11-2017 om 20:44

Collecte Alzheimer

Vanavond kreeg ik de collectant van Alzheimer aan de deur. Gelukkig hoorde ik vorige week al dat hij zou komen. Dit doel wil ik graag ondersteunen om persoonlijke redenen. Daarom had ik geregeld dat ik contant geld in huis had, briefgeld in dit geval.

Met de collectant sprak ik over het probleem van contant geld hebben (niet) en dat je zo lastig wordt gevallen met bedelbrieven en dergelijke. Ik maak niets meer over naar een goed doel vanwege de ergernis die daarop volgt.
Hij gaf me een briefje met een website, als alternatief voor de collectebus. Hij wist zelf niet hoe en of het werkte.

Ik heb het mailadres uitgeprobeerd, inclusief overboeking. Dat gaat via de Stichting Derdengelden Buckaroo. En dat betekent volgens mij dat mijn gegevens nu niet bij de Alzheimerstichting terecht komen. Ik wou dat alle goede doelen die optie zouden bieden.

Daarom nu mijn goede daad van vandaag. Wil je geld overmaken voor de Alzheimerstichting, ga dan naar: https://tinyurl.com/ya2c56u6
Je doet er iets goeds mee en je hebt geen contant geld nodig. En je hoeft zelfs de deur niet open te doen

je koopt de Alzheimersokken. Ze waren te koop bij Jumbo en AH, maar ik weet niet zeker of je ze nu nog in de winkel kunt kopen of alleen online (en bij dat laatste weet ik niet wat er met je gegevens gebeurt). Hier lopen de kinderen in ieder geval op de sokken.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-11-2017 om 09:41

Sokken

Van de Trombosestichting kun of kon je ook sokken kopen, maar ik vind het zulke lelijke dingen dat ik dat echt niet ga doen. Ik betaal liever om ze níet te hoeven dragen ).

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-11-2017 om 11:09

Gedoneerd

Super Lente, dat je dit even deelt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.