Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-01-2012 om 21:22

Cobi of andere eindhovenaren

Ik ben op dit moment het huis van mijn vader in Eindhoven aan het leegruimen, nu hij is opgenomen in een verpleeghuis. Mijn vader was nogal van het bewaren. Om een voorbeeld te geven: ik trok een lade open en daar lag mijn gehele bikinigeschiedenis, naast die van mijn zussen en moeder, van wie hij al 25 jaar gescheiden is.
Een hoop zooi dus. Maar niet alleen maar zooi; hij heeft genoeg prima spullen bewaard, waarvan het zonde zou zijn om weg te gooien, maar die we zelf niet kunnen gebruiken. Op Marktplaats zetten vind ik niet handig; wij wonen niet in de buurt van Ehv en dan wordt het lastig als iemand langs wil komen om een en ander eens te bekijken. Het liefst zou ik een aantal spullen, met name babyspullen (ledikantje, box e.d.) aan een instelling geven als blijf-van-mijn-lijf, asielzoekers, of zo.
Daarnaast zijn er ook spullen die misschien voor een theatergezelschap leuk zouden kunnen zijn.
Wie heeft ideeën welke organisaties wellicht deze spullen zouden kunnen gebruiken en ze bij voorkeur komen ophalen? (Ik ken natuurlijk het Leger des Heils en zo, maar wellicht zijn er wat specifieke, leuke, andere goede doelen, die ik zo niet kan bedenken)
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-01-2012 om 22:35

Haha

Goed idee een wandcollage, ware het niet dat we ook al zijn gestuit op een kunstwerk dat mijn vader voor grof geld heeft laten maken door een kunstenares: een wandkleed bestaande uit verschillende lagen van verschillende materialen. Laten maken nadat hij met pensioen ging, maar nooit opgehangen. Ik begrijp wel waarom
Dusse... Als er nog iemand op zoek is naar een uniek, handgemaakt wandkleed: let me know! Over de prijs worden we het vast wel eens!

En verder zal ik eens contact opnemen met de kringloop. Thanx.

Ook Eindhovense

Ook Eindhovense

05-01-2012 om 22:53

Stedencontact eindhoven - bialystok

Heeft een ook kringloop. Voor meer info: http://www.stedenkontakt.nl/index_kringloopwinkel.htm

En wat dacht je van de voedselbank?

Je zou de Dienst Maatschappelijke ondersteuning van de gemeente ook wel eens kunnen bellen of zij nog organisaties weten.

En verder heb je nog de Vincentiusvereniging, maar die zit niet in Eindhoven geloof ik. Wel in een aantal omliggende gemeenten: http://www.vincentiusvereniging.nl/lokaleverenigingen.php De dichtsbijzijnde zal wel Geldrop zijn schat ik zo in. Vincentiusvereniging zamelt kringloopgoederen in voor armoedeprojecten in eigen gemeente (beetje kort door de bocht gezegd).

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Wandkleed hoef ik niet.

Ik denk eigenlijk dat dat iets is wat je juist op Marktplaats moet zetten, er is overal een gegadigde voor...

Ook Eindhovense

Ook Eindhovense

05-01-2012 om 22:55

Dat was wel erg kortaf....

Moest natuurlijk zeggen: bedankt voor je vriendelijk aanbod, maar ik heb al een wandkleed

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-01-2012 om 11:24

Ook eindhovense

Bedankt ook voor jouw tips; ik ga er achteraan.
Ik moest wel lachen om je toevoeging!

kaatje66

kaatje66

08-01-2012 om 15:24

Emmaus

Ook hun halen spullen op enzo.
zie hun site http://www.emmauseindhoven.nl

succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.