Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liz

Liz

23-04-2016 om 09:38

Cinemec Ede - waar eten?

Als je 's avonds naar de film wilt gaan in Cinemec in Ede (langs de A12), waar kan je dan van tevoren gezellig eten met pubers, niet te ver daar vandaan?

mirreke

mirreke

23-04-2016 om 15:58

chinees?

Er zit een Chinees vlakbij. Makkelijk te googelen. Deden wij ooit ook met pubers.

geen fan

geen fan

24-04-2016 om 18:51

verder is er niet veel

Wij komen er regelmatig omdat het in de buurt is en mijn jongens graag films groot en in 3d zien. Is dan ook een prima bioscoop. Maar niet iets waar ik zelf heen zou gaan als uitje met vriendin of man. Want erg ongezellig en groot en er is werkelijk niets in de buurt (behalve die chinees dan misschien). Ligt echt aan de snelweg en in nogal saaie, nieuwbouw woonwijk. Dus helaas geen eet tip van mij (behalve thuis eten )

mieke

mieke

24-04-2016 om 19:39

ede

Ik heb ook nagedacht. Wij komen regelmatig bij de Cinemec maar behalve die Chinees weet ik ook niet waar je zou kunnen eten. Het is echt in een buitenwijk.

Cinemec is vooral leuk om naar de bioscoop te gaan. Mooie bioscoop maar verder is er niks. Als je naar een film wil gaan in de buurt van Ede dan kan je misschien beter naar Amersfoort gaan. De Pathe bioscoop ligt aan het Eemplein. De bioscoop is gewoon zo'n saaie standaard Pathe bioscoop maar het is comfortabel genoeg (ede is mooier) en je kan in de buurt van het Eemplein wel heel gezellig iets gaan eten. Of na de film nog ergens naar toe gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.