Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cicade

Cicade

22-02-2012 om 14:13

Ceramicore koekenpan, ervaringen?

Van de tv, zo'n teleshopping programma. Nou heb ik echt nog nooit iets op deze manier gekocht en twijfel ik ook altijd hevig of het wel echt zo werkt als ze laten zien en beloven.
Maar nu de keramieken koekenpannen. Ik wil graag (een betaalbare) goede koekenpan kopen en liefst niet zo'n loodzware gietijzeren; die heb ik al 1 en die bevalt prima, maar ze zijn zo loeizwaar dat ik vaak liever werk met een lichtere pan.
Er zijn al draadje geweest over koekenpannen, maar over keramische pannen heb ik niks terug kunnen vinden en via google ook niet echt, behalve de reclame makende reviews die niet bepaald objectief genoemd kunnen worden.

Dus, iemand iets zinnigs te zeggen over keramiek, liefst gebruikerservaringen? Laat het me dan weten, wie weet ga ik dan wel voor het eerst in mijn leven over tot een teleshopping aankoop...

Trouwens, waarom moet je toch altijd drie stuks of zo aanschaffen, eigenlijk wil ik maar 1 zo'n pan, ik heb er helemaal geen 3 nodig,grrr.
Maar ach, als het echt goed werkt, geef ik er wel 1 of 2 door, dus dat komt dan wel weer goed.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Teleshoppen

Geen ervaring met keramische pannen, maar ik heb geen enkel vertrouwen in teleshopping. Ik zou de pan gewoon in een 'echte' winkel kopen of desnoods van een gerenommeerd merk op internet.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Cicade

Cicade

22-02-2012 om 16:48

Met je eens triple

Ik heb eigenlijk ook geen vertrouwen in zulke reclames.
Het gaat me dan ook vooral om gebruikerservaringen.
En die pan heet trouwens ceramico, niet ceramicore. Kun je nagaan hoe ik opgelet heb bij het kijken...
Ik denk alleen wel dat een soortgelijke pan in een kookwinkel fors duurder zal zijn. Ws. is dan de kwaliteit ook een stuk beter, dus dat vind ik eigenlijk niet eens zo bezwaarlijk. Het gaat me nu eerst om een heel goede kwaliteit pan die tevens vrij licht van gewicht is.

Ik zag vanavond bij de Albert Heijn keramische koekenpannen van gero geloof ik met 50% korting. Weet niet of ze die overal hebben. En jammer dat ze niet op inductie kunnen, anders had ik er een gekocht.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Cicade

Cicade

24-02-2012 om 08:28

Dank je triple

Ga ik straks even naar de AH, kijken of ze ze hier ook hebben.

Cicade

Cicade

24-02-2012 om 12:32

Ze hebben 'm nog hier!

Dus ik heb er maar gewoon eentje gekocht omdat ze zo fors afgeprijsd waren.
Nou maar hopen dat het echt zo goed werkt als gezegd wordt. Ik zal nog laten weten hoe het bevalt aangezien er hier kennelijk niet zoveel mensen zijn die deze pannen gebruiken.

Ik ben benieuwd!

Ik ben benieuwd hoe de pan bevalt. Ze zagen er mooi en degelijk uit zo op het eerste gezicht. Jammer dat ze niet op inductie kunnen worden gebruikt, anders had ik er ook een gekocht.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.