Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

08-12-2010 om 10:50

Catering hardware huren

Ik zet met een bestellijst voor me van een verhuurbedrijf voor me wat te dubben of ik 1 of 2 tafels zal huren. Hoeveel mensen kunnen er eigenlijk zitten aan een tafel van 1,8 x 0,8 m, de kopse kanten even voor het gemak niet meegerekend.

Iemand nog tips wat de do en dont's zijn bij servieshuur en wat ik vooral niet moet vergeten. Onderborden oid? Hoeveel couvertst .Het kookgedeelte zie ik niet tegenop, maar ik het decoratieve gedeelte is mijn fort niet zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-12-2010 om 13:11

4, wellicht 6

4 personen kunnen er royaal aan zitten, 6 personen als je geschikte stoelen hebt. Kopse kanten dan niet meegerekend.

Ik denk max 3 per kant

Ik heb een eettafel van 1,5 bij 1,5 en er staan aan alle kanten 2 stoelen (zonder leuning). Ik denk dat als de tafel 30 cm langer is dat er echt maar maximaal 3 stoelen kunnen staan.

Wij hebben een tafel van 2 meter lang en kunnen per lange kant 3 stoelen kwijt, met 20 cm minder zou dat ook gaan zonder al te veel problemen. Wij hebben inderdaad stoelen zonder leuningen.

Maar waarom reken je de kopse kanten niet mee?

Er gaan overigens veel makke schapen in een hok, ik heb ooit eens een reuze gezellige kerst gehad met 8 man rond een tafel van 1,40 bij 70 cm. Maar we zaten niet riant, nee.

Groeten,

Temet

Maar cobi

Als het decoratieve deel jou niet ligt (whaah, herkenning) waarom besteed je dat dan niet uit aan een gast die er wel goed in is, ipv degene iets eetbaars te laten meenemen (wat jouw bedoeling was dacht ik?) Of is dat logistiek niet haalbaar?
Heb je trouwens niet toevallig een heel creatieve dochter op dat gebied?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.