Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cape-achtige jas

Dag allen,

Komende winter verwacht ik hoogzwanger te zijn. De winterjassen die ik heb zijn vrij aansluitend, een beetje trenchcoat-model. De vraag is, hoe kom ik de winter door? Voor regenachtig weer heb ik een ski-jas, maar die is ook als ik niet zwanger ben al wat aan de strakke kant...
Ik dacht zelf aan een cape-achtige jas, maar die zijn volgens mij niet in de mode op het moment en heb ik nog niet kunnen vinden. Een zwangerschapsjas kopen heeft niet mijn voorkeur, want duur en wordt maar één winter gedragen.
Iemand ideeën?
Maanve

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

28-09-2012 om 11:13

Sjaal

Je kunt zolang het geen -10 is je huidige jas misschien blijven dragen, maar dan met een hele lekkere grote sjaal er onder. Of koop een poncho, die kan evt. over je jas en die gaat langer mee dan 1 jaar. MP is een goede leverancier!

Hier

http://www.bonprix.nl/product/mantel-lichtgrijs-gemeleerd-916486/?type=image

http://www.bonprix.nl/product/cape-lichtbruinzwart-977935/?type=image

Mijn schoonzusje was vorige winter hoogzwanger en heeft veel plezier gehad van haar cape.

skik

Vic

Vic

28-09-2012 om 13:51

Wat ik deed

Ik heb geen speciale winterjas gekocht voor mijn zwangerschappen (jongste is in januari geboren), maar droeg gewoon mijn meest wijde lange jas. Daaronder een brede sjaal die ik zo vouwde dat hij het open stuk tussen de jaspanden bedekte. De jas had wel een ceintuur, zodat het nog een beetje aansloot. Scheelt wel dat ik niet hoef te fietsen of met het OV, anders wordt het lastiger.

Maanve

Maanve

28-09-2012 om 13:52 Topicstarter

Leuk, skik!

Leuk, skik, die capejassen van Bonprix. En die kan ik volgende winters ook gewoon dragen, want passen wel bij de kleding die ik normaal draag. Ik denk dat ik er een op proef ga bestellen!
Wel ben ik vrij kort, dus ik hoop maar dat de cape's niet heel lang vallen en er niets meer van mijn toch al korte benen over blijft .
Cobi, iets (laten) maken door moeders is een optie, maar gaat met een hoop gezucht gepaard... Zou fijn zijn als ik het zelf kan oplossen!
Guinevere, ik draga nu vaak een wat dikker vest en dan met mijn zomerjas. Dat gaat prima voor nu. Maar het is ook nog weer warabij 's morgens een dikke jas lekker is, maar het 's middags dan weer te warm is. Zo houd ik wat te zeuren .

Valkyre

Valkyre

30-09-2012 om 21:03

A-lijn

Ik draag normaal ook getailleerde jassen, maar ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een A-lijn jas gekocht (1 maatje groter dan normaal) in knalrood (ik ben een soort knalrode kerstboom deze winter, haha). Misschien heeft H&M of Bonprix wel zoiets (ook de sale online checken). Vorige winter waren van die korte A-lijn jasjes ook in; misschien heeft Wehkamp nog iets in de sale? Mijn (zeer betaalbare) jas komt trouwens van Peek. Goeie plek om jassen te kopen.

Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.