Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tand en loos

tand en loos

06-10-2011 om 10:06

Camouflagestift, hoe werkt dat ook al weer?

Ik heb twee dagen geleden een redelijk heftige ingreep ondergaan in mijn mond met als resultaat twee prachtige blauwe plekken naast mijn kin. Ben nu dus al twee dagen niet buiten geweest. Ik ben het binnen zitten beu en het schoot me te binnen dat nog ergens een camouflagestift had liggen en dat ik die wel kun gebruiken om de blauwe plekken te maskeren. Het spul erop gedaan, beetje geklopt met de vingertoppen en vervolgens foundation erover heen, maar die blauwe plekken blijf ik zien. Doe ik nu iets verkeerd of zijn de blauwe plekken te zichtbaar? Ik gebruik dat spul zo weinig dat ik niet precies meer weet hoe het moet. En ik wil zo graag ff naar buiten. Komt nog bij dat me gevraagd is of ik dit weekend wil werken, dat wil ik wel maar niet met een blauwe kin.Dus bij deze; wie kan me hier mee helpen? please?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

06-10-2011 om 10:13

Eh, gewoon met blauwe kin en al naar buiten

dat heb je soms, een blauwe plek. Zou je ook binnen blijven met een blauwe plek op je been of je arm? Of zou je daar persee iets heel bedekkends over aan trekken.
Volgens mij doe je niks verkeerds met die camouflage en foundation, maar het kan ook zo zijn dat het juist meer opvalt omdat je je best doet om het te verbergen. En zelf kijk je natuurlijk met argusogen.

Valt meer op

Ik denk dat een angstvallig gecamoufleerde plek meer opvalt dan en gewone open-en-blote blauwe plek. Bij het laatste zie je gewoon meteen wat het is, net als krin denk ik dat dat gedoe met die stift meer aandacht trekt. Ik zie het vaak dat iemand een puistje oid heeft willen verbergen onder een laagje crème dat dan ook nog eens net niet de goede kleur heeft.

Jetske

Jetske

06-10-2011 om 10:45

Valt inderdaad veel meer op

Vaak zie je de 'gecamoufleerde' puist (of blauwe plek) juist beter omdat men probeert het te camoufleren. Ga je naar buiten met gecamoufleerde blauwe plekken in je gezicht dan denken mensen volgens mij juist dat je klappen hebt gekregen. Gewoon zo naar buiten gaan.

tand en loos

tand en loos

06-10-2011 om 10:52

Tja..

niet alleen heb ik die blauwe plekken die er overigens echt niet uit zien, ik heb momenteel ook geen tanden in. Ik heb sinds het begin van dit jaar een kunstgebit en nu hebben ze schroefjes geplaatst voor een implantaat gebit. Mijn onderkaak zit vol met hechtingen en ik durfde mijn gebit niet in te doen vanwege de pijn die me dat mogelijk gaat doen.(ben nogal kleinzerig)
Nu voelt het vandaag redelijk goed en wilde ik een poging wagen maar ik schaam me een beetje voor die blauwe plekken.
Misschien een beetje absurd maar ik schaam me ook voor dat kunstgebit, buiten mijn familie is er eigenlijk niemand die weet dat ik neptanden heb en dat wil ik graag zo houden.Ik wil gewoon niet dat iemand me zonder tanden ziet. Heb zelfs mijn dochtertje deze week niet naar de peuterspeelzaal gebracht vanwege dit gedoe.
Ik wil ook niet dat mensen denken dat mijn vriend me slaat. Het is een klein dorp waar ik woon en iedereen kent elkaar en het zijn zulke ongelooflijke roddelmiepen hier.Vandaar dat ik die camouflagestift maar eens op heb geduikeld, je zult altijd zien dat ik nu net een hoop bekenden tegen ga komen....

Hoe meer je dingen probeert te verstoppen....

...hoe raardere gedachten mensen krijgen.

Overigens...als je gecamoufleerd doch gebitloos de straat opgaat, wat doe je dan als je iemand tegenkomt die goedemorgen roept of een praatje begint? Al is het maar de kassajuffrouw?? Een met je kaken stijf op elkaar geklemde grijns, en verder geen woord? Ik denk dat je dan nog raardere verhalen de wereld in helpt.

Ik zou me over alle schaamte heen zetten. En als dat echt niet lukt, nou dan moet je nog maar even binnen blijven, 't is niet anders.

Sterkte met herstellen trouwens...klinkt pittig!

Ingrid

Tirza G.

Tirza G.

06-10-2011 om 19:57

Wat voor camouflage heb je gebruikt?

Eentje die van zichzelf lichtbruin of rozig is? Dan wordt het te donker. Een blauwe plek moet je met wit te lijf

Tirza

tand en loos

tand en loos

09-10-2011 om 07:45

Uiteindelijk..

ben ik toch maar gewoon naar buiten gegaan, tanden in weliswaar en met redelijk opgeheven hoofd. Maar als je dan bij school langs een rijtje ouders loopt of je staat te wachten in de rij bij de kassa, zie je mensen kijken en vervolgens gauw wegkijken. Dat vind ik dan toch wel moeilijk. Ik kan ze bijna horen denken.Maar goed over een paar dagen zal het wel zijn weg getrokken. Toch bedankt voor de tips en de adviezen.

ishtar

ishtar

09-10-2011 om 12:31

Schouderklopje

Goed van je dat je toch naar buiten bent gegaan. Met geheven hoofd zelfs!

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2011 om 17:48

Goed zo meisje

Het is effe een stap. Maar het went snel. Ik zit van top tot teen onder de littekens en als ik geen zin heb, camoufleer ik niks. En dan maar terugkijken. Altijd leuk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.