Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bolletje

Bolletje

24-04-2012 om 21:47

Calorieën tellen (stepaday)

Omdat ik wat kilo's kwijt wil (3) heb ik me aangemeld bij Stepaday.nl waar op basis van je gewicht en streefgewicht een aantal calorieën wordt berekend dat je mag eten. Ik kwam uit op 1300. Er zit ook een calorieënteller op de website. Die heb ik nu een paar dagen ingevuld en het blijkt dat mijn normale eetpatroon op 1300 calorieën uit komt. Dan laat ik dus alleen eventuele chips en ander lekkers achterwege. Zou dat wel kloppen? Ik kom dus met ontbijt, lunch, diner en een paar kleine tussendoortjes (evergreen, tomaat, 6 dropjes) op 1300 calorieën uit. Op deze manier, dus door alleen echte snacks en wijn te laten staan, ga ik die kilo's volgens mij niet kwijt raken, maar een hongerdieet van minder dan 1300 calorieën wil ik eigenlijk ook niet aan beginnen. Beetje zorgelijk is ook dat ik waarschijnlijk enorm zou aankomen als ik 'normale' hoeveelheden (2000 calorieën) zou gaan eten.
Heeft iemand anders ook ervaring met Stepaday, en komt het dan wel goed uit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Caloriechecker

Bereken de calorieën ook eens met de caloriechecker van het Voedingscentrum. Als ik daarmee bereken dat ik iets van 1500 kcal per dag eet dan val ik 1 tot 1,5 kg per week af. Ik eet dan zon beetje 5 boterhammen, 1 fruit, avondeten en dan misschien nog een klein tussendoortje.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Bolletje

Bolletje

25-04-2012 om 16:32

Triple

Bedankt voor je reactie. Ik ga eens op die site kijken.

Stepaday

Wil je misschien ook iets verkopen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.