Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeautip voor massi (en manda)

Massi, gezien jouw beroep, en het formaat van je dochter (tenminste, ik meen me te herinneren dat ze nogal klein is uitgevallen) heb ik hier het perfecte cadeau voor haar geloof ik:

http://www.zazzle.nl/zij_is_woest_t_shirt-235864905419221714

Manda, er is ook een volwassenenversie van.

T.z.t. ook maar een voor mijn eigen peuter aanschaffen, tenzij ze plotsklaps een zacht karaktertje krijgt, maar dat denk ik zomaar niet

Groeten,

Temet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En bedankt!

een t-shirt ? Ik heb al een tshirt.

Temet!

Wat jammer dat Sinterklaas hier al klaar was met de cadeautjes voor de klein uitgevallen dochter (9). Gelukkig zit er voor haar ook een leuk shirt in, maar deze had ze vast ook zeer gewaardeerd.

Massi Nissa

Massi Nissa

25-11-2011 om 17:47

Helaas

Temet, wat leuk dat je aan ons dacht! Helaas is dochter weliswaar een dunnetje, maar ook erg lang voor haar leeftijd. Dat gaat niet lukken. Ik zou dan eerder de kleinste damesmaat bestellen en hopen dat die past. Wat een superleuk shirt! Fierce girls ftw!

Sascha2

Sascha2

25-11-2011 om 21:39

Haha!

Wat een geweldig shirt! Ik zit te dubben om hem te kopen, ik heb twee exemplaren rondlopen die volledig aan de omschrijving voldoen en nog wel een tijdje in de grootste peutermaat passen. Zij zijn van het type klein van formaat, groots in ego

Mover

Mover

26-11-2011 om 10:39

Alternatief

Mochten jullie kinderen niet helemaal passen bij de fierce tekst op de shirts, dan heb ik een alternatief dat jullie misschien ook leuk vinden:
Kijk eens bij woestaantrekkelijk.nl
Groetjes,

Biene M.

Biene M.

27-11-2011 om 07:35

Mover

Kijk ik nu niet goed, of staat overal echt alleen woest aantrekkelijk op? Best wel saai en niet heel leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.