Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

brugklasmoeder

brugklasmoeder

27-11-2011 om 21:37

Cadeaubon voor jongen van 12, welke?

Ik wil een cadeaubon kopen voor een jongen van 12, maar van welke winkel zal ik dat doen? Ik dacht eerst aan Bart Smit, maar is dat wel iets? Echt spelen doet hij niet meer, maar wel gamen. Of zou V&D wat zijn, daar is natuurlijk heel erg veel keus voor van alles.
Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yura

Yura

27-11-2011 om 21:59

Diverse

Bart Smit kun je heel veel games kopen, maar ook bij bol.com. Een Itunes card is ook altijd wel leuk.

Free record shop

Die verkopen genoeg games.
G

Henriette123

Henriette123

27-11-2011 om 22:13

Geen itunes card

geen Itunes card kopen, daarmee kun je alleen dingen in de applestore kopen.Heb je geen apple dan heb je er niets aan.

zoals we ooit in klas6 (groep 8 heet dat) alle 5 gulden briefjes hebben laten omwisselen in stuivers en dat in een schatkistje hebben gedaan.

ik zou zoiets dan nu in euro dubbeltjes doen.

Bioscoopbon?

Vindt hij het leuk om naar de bioscoop te gaan cq is er een leuke bioscoop in de buurt, dan zou je ook kunnen denken aan een bioscoopbon.

Chris

margje van dijk

margje van dijk

28-11-2011 om 11:42

Hoezo is itunes alleen voor apple?

Ik heb ook Itunes, koop er ook wel eens wat, maar heb geen apple. Dat werkt ook gewoon onder Windows, hoor.

Margje

Annet

Annet

28-11-2011 om 19:55

Ns bon voor dagkaart

Ik zag dat Hema een dagkaart in de aanbieding heeft. De prijs heb ik eerlijk gezegd niet gezien.
Mijn oudste zou hier heel blij mee zijn. Het scheelt dat ze 2 vriendinnen heeft die verder weg wonen.

Kim Groothof

Kim Groothof

02-12-2011 om 14:13

Veel leuke te koop..

Nationale Entertainment Card (ziet er mooi uit ook nog, kan hij o.a. games voor kopen, zag hem hangen bij de Hema), Intertoys, Bart Smit, Media Markt, Bioscoopbon, genoeg keuze!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.