Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lennest

lennest

16-05-2011 om 21:38

Cadeau voor afscheid / pensioen

Help! ik moet een cadeau zien te vinden voor het afscheid van mijn mannelijke collega; 62 jaar en hij gaan met pensioen, nou ja, vut. Echt hobby's heeft de man niet, behalve dat hij nog meer aan vrijwilligerswerk gaat doen. Het bedrag is ongveer 250 euro en ik heb geen inspiratie, wel tanspiratie want het afscheid is vrijdag al!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

16-05-2011 om 21:44

Ik zou

Dat is een flink bedrag. Ik zou een leuk boek kopen over het opkweken van geraniums, en de rest van het geld in een enveloppe erbij doen. En een leuke kaart met persoonlijke boodschap van alle collega's natuurlijk.
Ik heb ook wel eens een afscheidsboek gemaakt. Alle collega's kregen een A4 papier en maakten daarop iets persoonlijks. Dat is heel leuk geworden en mijn vuttende collega was er erg blij mee. Daar ben je nu wat laat mee natuurlijk.

kaatje43

kaatje43

16-05-2011 om 21:55

Bongobon

Kan hij leuk met zijn vrouw (als hij die heeft tenminste) een activiteit of zo doen. Zijn er in verschillende soorten.

Leuk bedrag!

sauna bon/ hotelbon of idd. gewoon 1 cado van 20 euro en de rest het geld gewoon geven in een envelop, leuk voor een vakantie.

Chippie

Chippie

17-05-2011 om 11:35

Lennest

Moet wel lachen; alsof vrijwilligerswerk geen hobby kan zijn? Waar doet hij dat vrijwilligerswerk? Bij een voetbalvereniging, Zonnebloem, etc? Dat biedt toch aanknopingspunten? Gaat hij wel eens uit eten, weekendje weg? Ik vind geld/bonnen wel leuk maar niet zomaar in een envelop en het doel moet het wel passen bij mij.

Dus bv geld voor een lekker weekendje weg met een leuke reisgids en een lekkernij en grote bos bloemen erbij. Restaurantbon voor een diner met zijn hele gezin. Een bijdrage voor een nieuwe fiets/laptop/etc. Al zou ik het wel leuk vinden als ik er iets afgeronds mee kan doen, niet dat ik zelf nog 500 bij moet leggen voor fiets/laptop/etc. En een echt aandenken aan het bedrijf waar ik tig jaar heb gewerkt zou ik ook wel leuk vinden.

Chippie

Chippie

17-05-2011 om 11:40

Kun je zijn vrouw niet polsen?

...

lennest

lennest

18-05-2011 om 22:21

Cadeau

Geld geven is geen optie: dat wil de baas niet. Heb al tig keer zijn vrouw proberen te bellen, maar krijg dan hem aan de telefoon! En haar mobiele heb ik niet! Ik ga morgen de boekhandel maar eens in, kijken of ik daar iets kan vinden. Het moet iets zijn wat blijft. En qua vrijwilligerswerk: hij bestuurt, Lions, schoolbestuur, allemaal zakelijk. Gaat al jaaaaaaren naar dezelfde camping, zucht, verzin het maar!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.