Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

21-11-2012 om 19:32

Cadeau tip voor stiefmoeder vriend

Dag allemaal
ik ben uitgenodigd op de verjaardag van de stiefmoeder van mijn vriend (2de vrouw van vader van vriend). Ik ken haar amper, ze wordt 60, en leeft volledig in de schaduw van haar (veel oudere) man. Wat kun je een vrouw die 60 wordt geven? Ze let erg op de lijn dus bonbons uitgesloten, haar kleding smaak ken ik niet echt, ze leest niet, bloemen uitgesloten (schoonpapa allergisch voor van alles en nog wat).... Gouden tip? Budget rond de 20 euros max...
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nou

Ik neem aan dat je er samen met je vriend heen gaat. Dus het lijkt me aan hem om voor het cadeautje voor zijn stiefmoeder te zorgen.

Effe denken...

- Een mooie handdoek met daarbij een lekkere douchegel en bodylotion en handcrème.
- Een plant voor buiten.
- Als ze een koffiedrinker is een koffiepakket. Pak koffie, 2 leuke bekers, lepeltje, koekje en koffielikeurtje. Zelfde pakket ook in theevariatie te bedenken.
- Een hoge vaas met mooie kunstbloemen.
- Warme pantoffels.
- Een stapel mooie tijdschriften op een dienblad in doorzichtig plastic verpakken.
- Een luxe notitieboek voor recepten of andere belangrijkheden.
- Als je dit alles niet aandurft haal je een saaie bon die altijd van pas komt. Van de Hema, V&D of Etos.

Proefabonnement

Tegenwoordig mijn antwoord op bijna alle cadeauvragen voor volwassenen: een proefabonnement. Mijn moeder heeft bijvoorbeeld al een tijdje een kunstblad gehad, een geschiedenisblad en de grasduinen. Er is een enorm aanbod, daar moet toch iets tussen zitten. Zelfs mensen die "niet lezen" lezen toch wel eens tijdschriften? Toch?

Groeten,

Temet

Leuk!

Dat is een gezellige binnenkomer! Leuk dat mijn tip gebruikt is!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.