Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cadeau ideeën?

Ik heb lieve vrienden, een stel van halverwege de veertig. Ze geven samen een feest voor hun verjaardagen. Ik wil ze graag wat geven, maar ze 'hebben alles al'. Prachtig huis met alles erop en eraan, abonnementen op van alles, een gevulde wijnkelder, noem het maar op. Dit zijn van die mensen die altijd voor je klaarstaan, je tuintje komen spuiten met hun hogedrukspuit zodat je er lekker bij zit als de zomer komt, die als je geen geld hebt voor vakantie je kind meenemen voor een week omdat dat zo leuk is voor hun kinderen, die van een antiekmarkt precies die oude brievenweger meenemen waarvan ze weten dat je daarvan gaat kwijlen en die altijd wel een pan soep hebben staan zodat je kunt mee-eten. Van die lieverds dus. Nu zoek ik me suf naar een idee voor een cadeautje dat wel uitdrukt hoe lief ik ze vind maar dat niet mijn toch al magere portemonnee onevenredig belast (paar tientjes kan wel, maar geen honderd). Wie heeft de gouden tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

22-05-2013 om 22:46

Iets van jezelf

Als ik iets van iemand krijg die daar over nagedacht heeft dan wel de moeite heeft genomen om speciaal voor mij iets te doen, joh, daar word ik zo blij van! De waarde zit 'm dan niet in de euro's maar in de gedachte. Als ik van mijn broer plantjes voor in de tuin krijg, ben ik zo blij! Hij heeft gezaaid, uitgeplant, verzorgd, in een potje gedaan, helemaal voor mij, dat is toch fantastisch? Toen ik ziek was, hebben vrienden ons verwend met een lasagne schotel, gewoon, en ook mijn man kon gewoon een keer aanschuiven, heerlijk! Waar ben je goed in? Koken? Iets anders creatief? Tuinieren? Schrijven? 'Verpak' dat en geef dat, het is echt iets van jezelf, speciaal voor de ander.

Merel

Merel

23-05-2013 om 00:18

Of iets met een foto?

Ik heb vaak met dit soort kado's voor mensen die alles al hebben iets met foto's gedaan. Vinden ze eigenlijk altijd wel leuk. Je kunt eens in je eigen digitale bestanden zoeken of je leuke foto's van hen hebt (die kennen ze vast niet erg goed, of nog leuker is het als ze ze nog nooit gezien hebben) en die kan je dan in een leuk albumpje doen met wat eigen tekst erbij?
Hier nog een site met heel veel leuke zelf maak ideetjes: http://pinterest.com/search/pins/?q=diy+gift

Pennetje

Pennetje

23-05-2013 om 10:53 Topicstarter

Leuk

Ooooo, dat is leuk, ik combineer jullie tips! We hebben vorig jaar met kinderen een leuk tripje gemaakt en daarbij heb ik foto's gemaakt, die nog ergens in een map in mijn computer staan. Leuke tekst erbij en dan maak ik ook een bakje met mijn beroemde guacemole, waar ze helemaal gek van zijn.
Bedankt!

Hanny61

Hanny61

23-05-2013 om 20:18

Placemat

Mijn vriendin kreeg onlangs 4 placemats, die van foto's waren gemaakt. De achterkant was van 'één dessin'-papier en de voorkant foto's. Daarna gelamineerd. Misschien een idee voor jou?

Rafelkap

Rafelkap

24-05-2013 om 10:55

Een ontbijt

Ik heb net een high tea voor mijn moeder geregeld, ze wordt bijna 75. Maar ik zag dat je ook een ontbijt kan schenken (giftfor2), dat is wat goedkoper. Lijkt me erg leuk voor een stel dat alles al heeft, een ervaringscadeau dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.