Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Camilla

Camilla

13-06-2015 om 11:56

Cadeau gezocht voor begin zwangerschapsverlof

Mijn collega gaat over een poosje met zwangerschapsverlof. Nu wilden de collega's iets geven voor als ze met verlof gaat.
Zelf dachten wij aan een verwendingetje voor moeder en iets te spelen voor het al aanwezige kind.
Zwangerschapsverlof is voor haar extra speciaal omdat haar oudste veel te vroeg geboren is en ze nooit daarvoor verlof heeft gehad/kunnen gebruiken.
Wij wilden er ongeveer 25 euro voor uitgeven.
Willen jullie meedenken voor iets leuks?

Leuk blad

Er zijn diverse bladen op het gebied van zwangerschap en bevallen. Dat doe ik weleens. En dan bijvoorbeeld ook een blad/bladen voor het kind dat er al is.

Ontbijtje

Er zijn bedrijven die een feestelijk ontbijt aan huis bezorgen, past volgens mij prima in het budget en is een heerlijk verwennerijtje.

skik

een mand/doos

met daarin wat leesbladen, een lekker stuk chocolade, wat noten,een serie op dvd en iets voor de kleine die ze al heeft inderdaad.
Evt een kraamboek, waar de visite wat in kan schrijven?

Ik vond de doos waar ik naderhand spulletjes van de baby in kon bewaren erg leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.