Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hanny61

Hanny61

16-09-2017 om 13:57

Cadeau bij afstuderen

De dochter van heel goede vrienden studeert af. Om dat te vieren zijn wij uitgenodigd voor een etentje. We willen haar graag een cadeau geven om haar te feliciteren, maar wat geef je nou aan een jonge vrouw, die al enige jaren zelfstandig woont? Toen ze van het gymnasium kwam, hebben we haar een koffer gegeven, omdat ze een wereldreis ging maken, maar onze inspiratie is nu een beetje uitgeput. Wie heeft een goed idee?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

16-09-2017 om 14:11

Tas

Wat is je budget? Kun je een mooie tas geven? Of juist iets ter ontspanning, theaterkaartjes?

Hanny61

Hanny61

16-09-2017 om 14:31

Budget

Heb ik eigenlijk niet zo over nagedacht. Ik denk tussen de 50 en 100 euro.
Een tas vind ik erg leuk, maar ook heel persoonlijk. Theaterkaartjes is ook een leuk idee. Ze gaat graag naar theater. Ik zal eens kijken wat er mogelijk is.
Meer ideeën zijn welkom.

Dees

Dees

16-09-2017 om 14:53

Gegraveerde pen

Afhankelijk van waarvoor ze is afgestudeerd is een gegraveerde pen misschien een leuk idee?

Iets van glas?

Een mooie tijdloze glazen vaas met een boeket?

Hobbies?

Als ze van muziek houdt kun je haar misschien een mooi sieraad geven, een bedeltje aan een ketting met een muzieksleutel oid.
Een bijzonder schaak- of damspel in een mooie doos is een aanwinst voor je huishouden.
Een Kerststal met figuren voor de Kerstperiode. Ik had een mooie Mexicaanse van de wereldwinkel waar ik nog vaak aan denk.
Een mooie doos voor handwerkspullen, naalden, draadjes enzovoort.

Suze

Suze

16-09-2017 om 16:12

ouders of haarzelf vragen

Het is best veel geld. Jammer als je met zorg iets uitkiest wat zij helemaal niets vindt (ondanks julie goede bedoelingen). Misschien haar ouders vragen of evt. haarzelf.

Een mooie tas vind ik een leuk idee, maar dan wil je ook een tas hebben waar zij echt blij mee is. En misschien heeft zij al een mooie tas .

Hanny61

Hanny61

20-09-2017 om 20:02

Moeder gevraagd en het is geworden ......

Pen met haar naam erin gegraveerd en een fotoboek van haar geboortestad, omdat ze aan de andere kant van het land een baan heeft gevonden.
Bedankt allemaal, voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.