Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bruin inpakpapier?

Jawel, dochter gaat (met hulp van mij) een paard in elkaar knutselen. We hebben alleen wit en zwart papier maar zijn bang dat het op een koe gaat lijken.
Ik las hier al ergens: niet verven maar met bruin inpakpapier.
MAAR, waar koop ik dat dan? ze hebben toch overal gezellig inpakpapier. Waar moet ik wel niet naar toe voor gewoon eenvoudig bruin papier.(of denk ik te moeilijk?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

Bruin inpakpapier is een soort bruin saai recycling papier. Het ligt her en der wel in de winkels. Maar veel makkelijker èn goedkoper is bakpapier. Bij iedere supermarkt een hele rol voor een paar dubbeltjes. Bij de aluminiumfolie en huishoudfolie in de rij.

Amerigo

Is toch wit? Dus dan kun je toch gewoon wit papier gebruiken?

Als je bruin inpakpapier zoekt, bij de kassa van Xenos en Ikea staan enorme rollen om je aankopen in te verpakken.

Ciska22

Ciska22

30-11-2010 om 14:58 Topicstarter

Kaftpapier?

Weet er iemand of dit in het standaard assortiment zit, hebben ze dit altijd??

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 15:16

Pelle ot

Plastic scheurt best makkelijk, juist plastic tas pakketjes kwamen hier nog weleens kapot aan.

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 15:17

Wibra

Wibra had rollen bruin kaftpapier staan.

Fiorucci

Fiorucci

30-11-2010 om 16:16

Pelle

Oh tuurlijk,dat begrijp ik hoor, maar desondanks gaat het weleens mis. Misschien had ik pech..

Ciska22

Ciska22

30-11-2010 om 18:18 Topicstarter

Gehaald!

Maar dan niet bij de Action maar bij het plaatselijke van alles en nog wat dorpswinkeltje.
Die vekopen alles van rompertjes tot verfkwasten en alles er tussen in. Geen bruin inpakpapier maar wel kaftpapier.
NU het paard nog even maken....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.