Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bruidstaart in het zuiden

Toen wij bijna 12 1/2 jaar in het huwelijksbootje stapten, hebben we een aantal dingen niet gedaan op onze bruiloft. Nu is het idee om die bij ons eerste jubileum alsnog te doen. Eén daarvan is een mooie bruidstaart. Maar hoe ik ook zoek, in het Brabantse land kan ik geen goede patissier vinden die zo'n mooie bruidstaart voor me kan maken. Je weet wel, met meerdere lagen, en dan met marsepein afgewerkt in van die prachtige kleuren en afbeeldingen. Ik zoek dus niet een slagroomtaart met nougatine met een foto erop, maar echt een feestelijke bonte taart die ik naar eigen ontwerp kan laten maken. Heeft iemand een goed adres, of website?

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

13-05-2011 om 12:55

Workshops

Op mp zijn veel workshops taarten maken/decoreren te vinden. Er zullen er vast wel bij zijn die ook taarten in opdracht maken. Op de foto's bij de advertenties heb ik toch wel hele mooie gezien.

Vera

Fatima

of google eens op tante fatima in Helmond. Linksonder in de home-page kun je doorklikken naar o.a. bruidstaarten die ze heeft gemaakt.

notje

notje

13-05-2011 om 14:48

Hier

www.taartbestellen.jouwpagina.nl
Daar staan alle taartenemaaksters die een taart naar jou ontwerp kunnen maken.

ishtar

ishtar

13-05-2011 om 17:23

Dorry

ik ken er een die heel mooie taarten maakt (ook bruidstaarten), maar niet in het zuiden.
http://www.hunniebie.nl/

Dorry1

Dorry1

13-05-2011 om 18:03 Topicstarter

Notje en anderen

Kijk die link van Notje, daar had ik wat aan. In mijn stad gewoon 4 taartenmaaksters die mooie dingen maken. Nu nog hopen dat ze smaken! Ik heb ze alle 4 aangeschreven.
Bedankt!

Dorry

notje

notje

13-05-2011 om 20:48

Dorry

veel plezier met het ontwerpen van je taart.Ik weet zeker dat daar goeie taartenmaaksters op staan.Dat komt wel goed!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.