Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

12-03-2012 om 21:49

Brugpieperzomerjassen?

Morgen moeten we een zomerjas scoren voor de brugpieper hier maar hij heeft geen idee naar welke winkel hij wil maar hij wil WEL snel klaar zijn.

Kortom: waar koop je tegenwoordig een jas waar mijn brugpieper op valt voor rond de 40 euro ofzo? We gaan naar een plaats waar alle ketens wel zijn dus dat is het probleem niet en hij wil niet meer naar scapino (onze vaste jassenleverancier naast de oude neefjes dus ik weet het ook even niet).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

12-03-2012 om 21:55

Van die jassen die...

Ik heb het even aan mijn eigen brugklasser gevraagd. Op mijn opmerking dat Scapino niet meer voldeed, reageerde ze met 'duh' Misschien kun je kijken bij Cool Cat. De jongens bij haar in de klas dragen allemaal 'jassen die lijken op vuilniszakken', van een bepaald merk. Haha lekker duidelijk, ik heb geen idee wat ze bedoelt.

Hier

Willen ze vanaf groep 8 geen zomerjas meer. Ze dragen een t-shirt en een vest. Als het heeeeel hard regent eventueel, misschien een regenjas, maar liever niet.

Bennikki

Bennikki

12-03-2012 om 22:22

V&d?

Veel merken onder 1 dak. Hier hebben heel veel kinderen van die varsity jassen. Ik heb er 1 voor dochter van 12 en 1 voor zoon van 7, zeer schattig samen. Die van zoon was met airmiles-korting (50 %!) maar 20 euro!

Inderdaad

Hier ook alleen een vest, zoon heeft er diverse met capuchon, ook nette. Per uitzondering, bij extreme kou een winterjas gedragen en verder draag ik zelf dan maar zijn regenjas, zo'n ANWB-exemplaar dat al jaren in de kast hing, gekocht toen ik nog dacht dat het zo handig zou zijn op de fiets naar school. Inderdaad zie ik meer jongeren zonder jas.

kaatje43

kaatje43

12-03-2012 om 22:23

Jeans center misschien

Die heeft tegenwoordig ook kindermaten.

Hier zijn de heren fan van...

..soft shell jassen. Die zijn vooral fijn voor het tussenseizoen, als een winterjas te warm is, maar zonder jas nog niet kan. In de zomer worden er idd ook vaak vesten als jas gedragen. H&M heeft vaak hele fijne softshell modellen voor hele schappelijke prijzen. Voor pubers in fijne vuilniszakkleuren, maar voor het wat jongere grut ook in fluoriscerend weetikveel...

Ingrid

Zoon

hier heeft net een jas gekocht, ook zo'n dun ding, voor de zomer. We hadden er ook een gezien van Cars Jeans( nee niet de auto) en die was 40 euro. Donkerblauw en ze hebben hier bij Dutler? Of de Jola heeft ook dat merk. Coolcat kun je heel soms ook wat vinden en bij de WE, VenD
Het soft shell jack is echt ideaal die heeft zoon ook 1 als overgangs-jack. Toen vond ik het megaveel geld(75) maar ja, jas gestolen, dus we moesten iets anders en ik moet zeggen hij heeft hem nu een jaar aan en het is een superjack!
Zoon heeft wel graag een soepel jack en een vest heeft ie ook graag aan maar om een half uur te fietsen neemt ie toch liever zn jas mee.

Yura

Yura

13-03-2012 om 10:52

Jack en jones

Hier ook Jack en Jones inderdaad. Ik denk dat een zomerjas wel lukt voor 40 euro. De kleinste maat valt klein. Zoon in de tweede is 1.65 en 43 kg, dus draagt ongeveer maat 170, maar de kleinste herenmaat van Jack en Jones past hem, hij moet wel meerdere modellen uitproberen, want veel zit te wijd met zijn postuur.

Soft shell 40 euor bij h en m

Hoi

Bijde H en M soft shell voor 39.95. tm maat 176. Erg fijn jack. Mijn brugpieper heeft de 164.

Groet

Jean

Mona

Mona

13-03-2012 om 14:26

Nepleer zwart

Vorig jaar een nepleren jas bij H&M gekocht, niet al te duur en is waterafstotend. (en ziet er niet echt nep uit hoor!) de jas is niet al te dik, maar hij draagt deze met een capuchonvest eronder. Staat wel leuk met zo'n capuchon eruit en bij zoon is het zo,dat wanneer zijn oudere zus 'm cool vindt (ze is 16, hij 13) dan is het goed . Verder kopen we bijna alles bij H&M online, dus er komt een grote doos binnen en zoon past het even. (ik kies) het interesseert hem allemaal (nog) niet zoveel. Dochter is meer van de vintage en waterloopplein kleding, dus wel grappig om te ontdekken hoe ze hun eigen stijltje krijgen.
En de term vuilniszakjas hebben ze hier ook. Dat zijn van die glimmende zwarte jassen met bontkraag waar hele horde pubers bij hun op school in lopen (allemaal bijna dezelfde jas) (het is van Nickelson, hahaha, google maar eens, de term vuilniszakjas is op google dus ook al bekend)

Moet het persee een nieuwe zijn?

P: "Ik noem het een zomerjas maar die moet dus gewoon binnenkort al aan en hij moet 20 min fietsen en er valt nog wel eens een buitje dus alleen een vest is niet genoeg van nu tot aan oktober "

Voor dat soort gebruik vind ik gaastra jassen altijd heel fijn ( ja, je moet er van houden). Mijn puberzoon fietst 3 kwartier naar school, ook als het regent. Hij heeft altijd jassen van gaastra want daar hoeft geen regenjas overheen, Die zijn al waterdicht. Nieuw zijn ze behoorlijk duur, maar 2de hands niet. Dus struin ik mp af of eigenlijk doen we dat samen. Want zomaar iets voor hem kopen, wat vroeger nog wel kon, kan nu niet meer

toto1

toto1

13-03-2012 om 18:50

Nickelson komt hier niet in!

Hier ook een aankomende brugpieper, en ik heb net gegoogled op Nickelson. Kom ik erachter dat er blijkbaar echt bont gebruikt wordt voor die jassen! Die komt er hier dus echt niet in!

ilsepilse

ilsepilse

19-03-2012 om 15:03

H en m

daar heeft 14jarige zoon ook wat gevonden ! en die draagt alweer jasjes ...

De softshell jassen bij de h&m zijn nu met 50 % korting!

zag ik net in mijn mail.

17 euro nogwat is echt een koopje. Mijn 2 zonen dragen ze al een paar weken met veel plezier.

Ingrid

Wilma

Wilma

28-03-2012 om 13:23

Wat zijn softshelljassen?

Durfde de vraag natuurlijk gister niet te stellen (iedereen zal wel weten wat dat zijn behalve ik ), sta ik dus gister bij HenM alle jassen na te kijken, maar niks van 17 euro.

Nu dus toch maar even de schaamte voorbij, wat zijn softshelljassen?

Ik zoek een zomerjas voor zoon uit 2Havo, liefst grijs/zwart ofzo.

Wilma....

deze...

http://www.hm.com/nl/product/95921?article=95921-D#campaign=H25_Today&campaignType=A

Mijn jongens vinden het hele fijne jassen. iets dikker dan 'echte zomerjassen' maar als het warmer wordt dragen ze vaak een vest.

Misschien....

...was de aanbiesding trouwens alleen via de site, niet in de winkel..zou best kunnen.

Vorige week

Zag ik ze inderdaad nog in de aanbieding bij de winkel. Voor mijn zoon heb ik onlangs eentje besteld op Pluto sport (was ook een aanbieding). Misschien kun je daar slagen?

Chris

Wilma

Wilma

29-03-2012 om 14:08

Bedankt

Ingridt en ChrisH, bedankt. Ik moet morgen nog even de stad in en kijk nog even. Anders kan ik 'm altijd bestellen via die site. Bedankt !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.