Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Broodrooster kortsluiting

Vorige week belde mijn dochter me op mijn werk bezorgd op, er was kortsluiting geweest bij het gebruik van de 1 maand oude broodrooster. Ik heb haar uitgelegd dat ze de broodrooster uit het stopcontact moest halen en de aardlekschakelaar om moest zetten. Later heb ik ontdekt dat je dan ook weer de zonnepanelen in moet schakelen.
Met het broodrooster ben ik teruggegaan naar de Blokker. Dus terug naar de Blokker want een broodrooster van 1 maand hoort dat niet te doen. En zonder problemen kreeg ik gelijk een nieuwe.
Vandaag werd ik weer door mijn dochter opgebeld: vandaag voor de tweede keer brood geroosterd en weer kortsluiting!
Ik heb nu de waterkoker ook in het stopcontact gestopt om na te gaan of het aan het stopcontact ligt, maar die doet het prima.
Kent iemand zulke problemen met broodroosters of is het gewoon geen kwaliteit wat ik heb gekocht?

Katniss

Katniss

10-03-2015 om 23:47

Zelf geprobeerd?

Het was twee keer bij je dochter, heeft ze misschien iets gedaan wat niet helemaal handig was? Heb je het apparaat zelf al geprobeerd?

guera

guera

11-03-2015 om 09:52

ja precies

Probeer hem zelf es?
Misschien heeft ze er met een vork in gezeten om de boterham te helpen? heb ik ook es gedaan. Vindt een rooster niet leuk. Pats alles knalde eruit.

caton

caton

11-03-2015 om 11:33

bevroren brood

of de boterham er bevroren ingedaan. Ook niet een beste combinatie met elektriciteit denk ik?

bevroren brood

Doe ik regelmatig als ik toast wil maken en geeft nooit problemen. Ik zou het ook gewoon eerst zelf even uitproberen en als jij het ook hebt is het gewoon een ondeugdlijk apparaat. Maar dat met die vork kan ook heel goed het geval zijn...

Lang leve de Aga

Ik rooster mn brood op de Aga in een dubbel tennisracket. Broodrooster daarom gratis af te halen hier.....

Jasmijn

Jasmijn

11-03-2015 om 14:29

ook gehad

Ik had dat op een gegeven moment ook met mijn broodrooster. Je kon het aan de binnenkant zien, zo'n draadje wat heet wordt, maakte ergens contact mee,wat niet hoorde en dan hup meteen de stoppen eruit. Maar goed, de rooster was al wat ouder en ik had het denk ik zelf veroorzaakt door hem een keer heel hard uit te schudden op zijn kop. Een keer nog gerepareerd, maar het euvel bleef. Nu hebben we geen broodrooster maar ik hoor dus dat ik niet een nieuwe bij de blokker moet kopen, welke heb jij van blokker?

euvel

http://www.kieskeurig.nl/broodrooster/product/195086-philips-hd4816/reviews

Komt blijkbaar bij meer types broodrooster voor.

Auwereel

Auwereel

12-03-2015 om 09:34 Topicstarter

Princess

Een Princess Croque Monsieur cool white. Mijn man kwam op het idee eens naar reviews van webwinkels te kijken en daar stond een review over precies zo'n apparaat dat de in de fik vloog.
Dan kan je beter even kortsluiting hebben.
Mijn dochter heeft er ook niets wonderlijks mee gedaan, boterham erin, naar beneden duwen en *poef* geen licht meer. Ik ga naar Blokker m'n geld terugvragen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.