Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tina

Tina

03-10-2017 om 14:26

broeken voor vrouwen met bolle kuiten

Net gefrustreerd uit de stad terug. Ik ben op zoek naar een broek die niet te strak om de kuiten zit maar ik ben absoluut niet op zoek naar een broek van het type businessmodel. Ik zou een gewone 5 pochet. Nou hangen er een hoop treggings of slim fit broeken in de rekken. Die zitten allemaal heerlijk, zitten goed van boven maar strak om de kuiten. Ik heb lange benen met bolle kuiten. Neem ik een maat groter dan zit ie weer te wijd van boven. Wie weet welk merk iets wijder om de kuiten zit (en die toch minimaal lengte 80 cm heeft) of welk model?

herenmodel

Ik had ook pasvorm problemen, vooral op mijn bovenbenen en ook hele lange benen. Ben daarom een paar heren jeans gaan passen en die zitten bij de kuiten losser. Heb een Cars jeans gekocht, paar tientjes, zit heerlijk. Beetje los en niet zo boa constrictor achtig, want een te strakke broek knelt alles af brrrr....
Mijn herenjeans heeft ook stretch, dus heel comfortabel. Wel vind ik jeans de laatste tijd heel snel slijten, enkele maanden en ik ben er doorheen...

40er

40er

03-10-2017 om 18:09

Broeken

Van norfy heb ik. Stretch, voldoende wijd op mijn bovenbenen en kuiten. Niet al te prijzig.
Of eens wat bestellen bij bv bonprix ofzo, die hebben ook wat wijdere modellen.

Paasei

Paasei

04-10-2017 om 08:08

Bootcut

Ik ken 't; broekmaten zijn meer gebaseerd op taille dan op benen. En ik zou ook een grotere maat nodig hebben om mijn benen fatsoenlijk te laten passen. Loop dan ook altijd met een riem in mijn broek..

Ik kijk altijd naar 'bootcut' modellen, die lopen wijder uit vanaf de knie. Zomer's kies ik graag voor Palazzo broeken. Die hebben hele wijde pijpen. En inderdaad; Bonprix is een goeie.

Kaaskopje

Kaaskopje

04-10-2017 om 09:20

En met elastiek in de boord?

Ik koop al heel lang broeken met elastiek in de boord. Dan kun je zelf strakker trekken als de broek aan de bovenkant te wijd is. Ik koop mijn broeken standaard bij MS-mode om die reden, dus ik was wel een beetje in paniek toen die failliet ging . Ik teer overigens nog steeds op de leegverkoopprijsjes van toen, ik heb snel een paar broeken aangeschaft. Gelukkig is MS er nog.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.