Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

broeken hoge taille

Wie weet welke winkels tegenwoordig nog broeken met wat hogere taille verkopen? Mijn dochter van 12 heeft een hekel aan de broeken waarbij je als je maar even anders gaat zitten je je achterste al ziet!

Stenna

Stenna

11-12-2013 om 21:00

esprit

heeft een paar modellen in drie versies: low rise, medium rise, en high rise. Ik heb zelf ook de high rise, want ik hou daar ook niet van (blote rug etc).

niet alle taille broeken

Zijn even laag. Zie de bijdrage van Stenna hierboven, daar moet je op letten. Wij dragen hier thuis alledrie altijd high rise omdat ons achterste nogal groot/bol is, zeg maar....
En geen bouwvakkkerspleten dan. Het is ook een kwestie van niet te korte shirtjes dragen. Je bovengedeelte kleding moet ruim over je broekband vallen. Zelfs als je dan enorm diep bukt houd je shirt dat 'zicht' nog tegen.
Echte hoge tailles (zoals vroeger) komen weer retour dacht ik.
Zag ze vorig jaar al en dit jaar was er nog meer in de (gewone) winkels.
groeten albana

the sting

zijn niet superhoog maar alles blijft netjes bedekt, ik ben lang met lange rug en heb geen bouwvakkersspleet erin Als ze nog een klein maatje heeft kun je daar nu voor 15 euro per broek goed slagen.

Stenna

Stenna

14-12-2013 om 01:38

shirts

"niet te korte shirtjes dragen". Ja, zucht, kon ik die toch maar eens vinden, niet te korte shirts. Onmogelijk als je bijna 1.80 bent. Grote frustratie.

Kort van stuk

Kort van stuk

14-12-2013 om 08:51

Hema/extra lange shirts

Ik had er niks aan maar het is me wel bijgebleven dat ik ze in de Hema zag http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/kleding/t-shirts-en-tops/extra-lang-dames-t-shirt-(36325008)

Marie

Marie

14-12-2013 om 09:48

Miss Etam

Zelf haal ik om die reden eigenlijk al mijn broeken bij Miss Etam, maar of een 12-jarige dat leuk vindt? Bij C&A kan ik soms ook slagen.

Mijn pubers kopen ook wel eens broeken bij Vera Moda en Only.

matilde

matilde

15-12-2013 om 20:52

lang

dochter is ook langer dan 180 en slaagt voor een gewone high waist bij Mis etam. Niet speciaal, maar wel in lengte maten verkrijgbaar. Probeer eens via de postorderbedrijven. C&A wil ook nog wel eens lukken. Ik zal zelf ook blij zijn dat de broeken weer zo hoog worden dat mijn buik er in zit ipv erover hangt. hihi

Katniss

Katniss

15-12-2013 om 20:56

Dikke billen dan juist geen hoge broeken

Als je een fors achterwerk hebt moet je juist geen hoge broeken dragen! Dan wordt je bips namelijk optisch nog groter. Je kunt beter een (niet te krappe) heupbroek dragen met een shirt dat lang genoeg is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.