Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mies2

Mies2

15-09-2011 om 09:33

Broek voor meisjes die hoog genoeg zit..

Als ik een spijkerbroek of andere broek voor mijn dochters koop bv h&m of C&A dan lijkt het goed als ik de broek koop. Maar al gauw kom ik erachter, meestal als ze op hun hurken zitten te spelen, dat de halve bilpartij te zien is. Nee he denk ik dan waarom zit die broek zo laag. Het gedeelte wat de billen bedekt is te kort zeg maar. Ik vind dit vervelend want dan kan ik de broek dus weer weggeven.... want het zit niet goed. Dochters zijn 4 en 8 jaar oud. Ze zijn niet te dik dus daar ligt het niet aan. Wel hebben ze wat stevigere botten. Wie weet waar ik wel een broek kan vinden die wat hoger zit en betaalbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra

Petra

15-09-2011 om 09:44

Heupbroek

Lastig, ik zou denk ik zelf de maten goed opmeten, tegenwoordig heb je natuurlijk heel veel heupbroeken. Ikzelf heb er vaak wat langs over, maar ik zie ook wel eens hurkende volwassenen en nee....dat kan echt niet! (bilspleet,string vol in beeld) en lekker zitten lijkt het me ook niet.
Ik zou zelf denk ik dus de afstand opmeten tussen kruis en taille (heb je één broek die wel goed zit? Desnoods een jogging of pyamabroek) en dan met die maten wat gaan kopen, hoeven je dochters ook niet mee. Ik vermoed zelf dat ze die hogere broeken wel bij winkels als Zeeman en Wibra hebben, gewoon even zoeken, ze hebben daar hele stomme kleren, maar er zit ook leuk, neutraal spul tussen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.