Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

27-02-2012 om 14:39

Braun geld terugactie

Zijn er hier ook mensen die in december een braun apparaat hebben aangeschaft met het oog op de geld terug actie en bericht hebben gehad dat ze naar het geld kunnen fluiten omdat de originele streepjescode er niet bij zou zitten?

Ik heb al wel een mail gestuurd in de trant van dat er bij hun iets fout moet zijn gegaan - "misschien is de code eruitgevallen bij het openen van de envelop en ligt ie wel onder het buro van een medewerker".

Ik vraag me af of ze er soms op speculeren dat mensen voor een relatief luttel bedrag geen moeite gaan doen.
Ik weet zo bijna 100% zeker dat ik de bon er wel bij heb gedaan. Maar zie het maar eens te bewijzen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook eens gehad bij actie braun

Toen vonden ze dat ik geen recht op de actie had omdat uit de bon bleek dat ik al korting had gehad in de winkel. Maar ja, de winkelier verkocht mij de actiedoos en dat stond buiten de prijs.

Ik had een kopie gemaakt van hetgeen ik opgestuurd had. Doe ik altijd.

Ik heb erop gereageerd, schriftelijk, dat ik ter goeder trouw heb gehandeld en dat ik aan de voorwaarden heb voldaan en ook van hen verwacht dat zij hetgeen waar zouden maken dat ze hadden beloofd.

Een week later stond het geld op mijn rekening.

Ik vond het een zielige vertoning. Dus reageer erop, zeker schriftelijk (en niet via email, maar een brief richting de directie).

Succes, laat je niet afwimpelen.

Vic

Vic

27-02-2012 om 21:36

Niet bij braun

Met het gevaar helemaal off-topic te raken. Ik heb over het algemeen goede ervaringen met geld-terugacties. Laatst nog 35 euro op mijn nieuwe printer. Moest het aankoopbewijs inscannen en uploaden op een website, en had na drie weken het geld op mijn rekening.

Sancy

Sancy

28-02-2012 om 09:59

Over het algemeen

geldt de ontvangsttheorie: de afzender heeft de bewijslast, Cobi.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontvangsttheorie

Isabella

Isabella

28-02-2012 om 16:56

Wel geld gehad

Ik heb een jaar eerder aan zo'n zelfde aktie meegedaan en zonder problemen het geld terug gehad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.