Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kinne

Kinne

24-11-2013 om 12:21

borrelnootjes surprise

Hallo allemaal,

Heb met lootjes trekken iemand getrokken die verslaafd is aan borrelnootjes. Als ze in huis zijn gaat de zak open en vaak diezelfde avond leeg. Dit tot verdriet van jonge huisgenoten die op bed liggen en ook graag borrelnootjes lusten. Nu heb ik bedacht om een schaal te maken met daarin borrelnootjes. Alleen hoe maak ik die borrelnoten een beetje handig en liefst ook gemakkelijk?

Iemand van de creatieve OOLers een idee?

brugklasmoeder

brugklasmoeder

24-11-2013 om 13:05

Klei

Bij de action verkopen ze van die witte klei. Een soort das klei. Dat droogt vrij snel en daar kun je dus balletjes van maken en daarna verven.

wizzer

wizzer

24-11-2013 om 14:36

gewoon borrelnootjes..

Waarom zo moeilijk doen? Koop gewoon een aantal zakken borrelnootjes bij de Aldi en vul daarmee je suprise.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

24-11-2013 om 18:54

Plantenspul

Je hebt van die kleikorrels voor planten, hydrakorrels ofzo. Verf desnoods een paar in een andere kleur voor de cocktailmix.

Clowntje

Clowntje

24-11-2013 om 20:01

Die das klei

Is er ook in rood (steenrood beetje bruin) en in wit.
Balletjes draaien van beide kleuren en klaar zijn je nootjes. Kan je ook nog een schaaltje kleien.

Wat wil je?

Wil je één grote borrelnoot, dan moet je met ballon en papier-maché aan de slag.
Anders niet moeilijk doen, en gewoon een paar zakken euroshoppernootjes leeg kiepen.

Kinne

Kinne

26-11-2013 om 10:24

Bedankt

Ik ga inderdaad maar niet te moeilijk doen en een paar zakken borrelnoten kopen. En dan in het gedicht iets schrijven dat het een weggeef surprise is en dat de borrelnoten voor de huisgenoten zijn. Die zijn er ook bij dus kunnen ze gelijk snoepen.

Bedankt voor de suggesties.

niet te lang van tevoren

anders zijn ze niet meer te eten tegen de tijd dat de surprise wordt uitgepakt. Maar dat had je zelf vast ook al bedacht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.