Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Terpi

Terpi

14-09-2012 om 10:40

Bootcut jeans meisje

Mijn dochter (maat 152-158) heeft een zeer specifieke smaak voor haar kleding. Ze draagt het liefste jeans, geen gekleurde broeken en al helemaal geen rokjes of jurken. Nou is het zo dat er al een tijd lang skinny jeans in de mode zijn en daar heeft ze een hekel aan. Het zit te strak om haar benen, het beperkt haar bewegingsvrijheid om te waveboarden/skaten/voetballen en ze vindt het ook niet mooi. Ik zoek dus altijd naar broeken met een zogenaamde bootcut, die wijder uitlopende pijpen. Maarrrrr... die vind ik nu dus nergens! Wie heeft een tip voor me, zowel een winkel als een online shop waar ik nog bootcut jeans kan kopen voor mijn dochter?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Engelandvaarder

Engelandvaarder

14-09-2012 om 11:32

Hier!

http://www.gap.eu/browse/category.do?cid=57099
Goede betaalbare kwaliteit, bezorgen ook internationaal.

Leony

Leony

14-09-2012 om 20:58

Primark

die heeft ze ook.

Terpi

Terpi

15-09-2012 om 00:54

Danki!

Bedankt voor de tips alvast, keep them coming Ik heb al een eerste bestelling geplaatst maar de jongedame heeft nog meer broeken nodig.

30% korting gap

Nu 30% korting op jeans bij GAP. Zie www.gap.eu.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Naora

Naora

15-09-2012 om 19:44

Loyal

Het model Loyal van H&M!

Valkyre

Valkyre

15-09-2012 om 19:57

Wehkamp

Die hebben enorm veel soorten en merken. Ik sorteer altijd op maat en prijs en bestel dan een hele stapel. Passen en de beste paar broeken houden; de rest gratis terugsturen (je betaalt maar 1x verzendkosten, dus in een klap veel bestellen is voordeliger dan steeds een of twee broeken bestellen).

Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.