![Huis, Tuin en Keuken](https://static.ouders.nl/uploads/forums/2020/12/huis_tuin_en_keuken_5c886a-750x300.jpg)
![Huis, Tuin en Keuken](https://static.ouders.nl/uploads/forums/2020/12/huis_tuin_en_keuken_5c886a-750x200.jpg)
Huis, Tuin en Keuken
![Ivanka](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/42431c062c050367db117bb8b605b8b2-50x50.jpg)
Ivanka
10-07-2014 om 16:31
Bol.com
De laatste tijd gaat er bij mijn bestellingen via bol.com van alles mis
Nu kreeg ik van de week 2 ladenkastjes terwijl ik maar 1 heb besteld en er ook maar 1 op mijn bestel lijst staat
Die andere staat helemaal nergens gemeld
Wat moet ik nu doen ?of wat zouden jullie doen ?
![Lucerna](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/1bf76b86ed649f486d59a36f26fae317-50x50.jpg)
Lucerna
10-07-2014 om 16:45
contact opnemen
Ik heb de problemen die ik had, opgelost met de chat van bol. Toen de chatbot er niet uitkwam, kreeg ik een echt persoon aan de lijn en is alles naar tevredenheid geregeld.
![Dendy Pearson](https://static.ouders.nl/uploads/identicons/96b7e6164b01d12ff31d93d174fc448f-50x50.jpg)
Dendy Pearson
11-07-2014 om 09:00
2 opties
optie 1: je houd het kastje en je hoort er niets meer van.
optie 2: je stuurt het kastje terug, dan wordt het waarschijnlijk als retour gemeldt en heb je het andere kastje gratis.
Ik zou er zelf even over bellen denk ik.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.