Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pecas

pecas

28-10-2011 om 19:06

Boerenkool voor vliegtuigreis

Ik woon in buitenland en man is momenteel in NL. Hij vroeg net of hij nog iets mee kan brengen (behalve vlokken en hagelslag voor kinderen) en ik heb ineens zó'n zin in boerenkool! Wat is het beste idee, echt vers is natuulijk het lekkerst maar anders maar zo'n pakje Droge. Ik weet het merk niet meer, dat bracht mijn moeder 20 jaar geleden wel eens mee toen ik echt aan de andere kant van de wereld woonde.

Maar inmiddels zullen er wel andere vervoerbare presentaties zijn, suggesties?

Pecas

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

28-10-2011 om 19:21

Het is ook in een pot te koop, gewoon van Hak. En verse, voorverpakt en gesneden, is natuurlijk ook best mee te nemen.

pecas

pecas

28-10-2011 om 20:22

Monet

Potten! is dat dan even lekker (nou ja, bijna) als vers?
Man moet het morgen met de AH op Schiphol doen dus hij moet maar kijken wat hij krijgen kan.

Dank!

Maggi

Maar ik vraag me af of dat in de Schipholsupermatkt te koop is. Ken je trouwens de internetwinkels Holland@home en RealDutchFood ? Net Sinterklaas als er een doos bezorgd wordt

merel

merel

29-10-2011 om 10:18

Best lekker

Ik vond die gedroogde altijd best lekker hoor! (stond bij die pakjes met aardappelpuree)
Hoe lang is de vliegreis trouwens? Zo'n ingevroren blok met 2 ijscoolers ernaast en dan in een plasticzak en desnoods nog ingepakt in zilverfolie moet toch wel een tijd koud blijven, in het vliegtuig is het in de bagageruimte niet verwarmd. (tenminste ik neem altijd ingevroren boerenkool ipv verse)

Merel

Laat de "keukenpolitie" van dit forum dit niet lezen :o)
Maar inderdaad, ik vond het ook wel lekker, toen ik hier nog geen "curly kale" ontdekt had.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.