Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Boekenkast op maat maken

In mijn/ons nieuwe huis wil ik graag in een hoek van de woonkamer (hoogte drie meter, breed ongeveer drie meter met een hoek/knik erin) een boekenkast laten maken. Met als doel dat alle boeken er in kunnen en onderin kinderboeken en kratten met speelgoed.

Nu heb ik wat rond gegoogeld en vind allerlei meubel- en kastenmakers, maar hoor het liefst ervaringen. Iemand ervaring met op maat gemaakte kasten? Liefst een bedrijf dat ook nog werkt in Noord-Holland.

Ik ben benieuwd!
Maanve

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kastenwand

Kastenwand

07-01-2013 om 15:59

Knsm eiland

Goggle eens op Jaap Koster en Anneloes de Bruin. Ze hebben bij ons iets gemaakt dat heel goed bevalt en ze luisterden ook echt naar wat wij wilden.

Maanve

Maanve

08-01-2013 om 10:46 Topicstarter

Kastenwand

Dank je wel, heb gisteren op hun website gekeken! Ze staan op mijn lijstje voor na de verhuizing.

Nog andere ervaringen??

En, enige idee van een prijs waarop ik zou moeten rekenen? Ik denk dat een grote en hoge boekenkast (verder geen dure deurtjes of iets dergelijks) als snel naar de 2000/3000 euro loopt. Of zit ik dan veel te hoog of te laag?

Hanne.

Hanne.

08-01-2013 om 11:00

Lundia

Wij zijn goed geslaagd bij Lundia. En dan niet de houten 'rekken' maar de nuvola lijn. Elk kastje, plankje en deurtje kan je zelf beslissen qua kleur en maat.

http://www.nuvola-kastenopmaat.nl/

Zelf

Hier net zelf een boekenkast gemaakt. Voor zo'n 500 euro aan hout en materiaal en er staat een prachtige kast, onder breed, boven smal. Hout vd praxis. Hij is lekker hoog..

Maar daar moet je wel zin in hebben en tijd voor enz. Al was het in een dagje gepiept.

Kastenwand

Kastenwand

08-01-2013 om 20:33

Realistisch

Je budget lijkt me realistisch. Wij zijn zelf ook wel handig hoor, maar wat zij maken is professioneel. En dat zie je toch als je ervan houdt. Ze hebben zoveel soorten gereedschap.

Maanve

Maanve

08-01-2013 om 22:39 Topicstarter

Dank weer!

Vertigo, goed idee maar ik zie man en mezelf echt niets zelf maken . Bovendien is het ook nog in een hoek en moeten er rond de verhuizing nog heeeeel veel dingen gebeuren.

Hanne, dank voor de Lundia tip. Ik kende deze lijn niet en het maken van een afspraak met een adviseur aan huis klinkt aanlokkelijk.

Kastenwand, mooi dat ik redelijk zit qua budget. Ik heb dan geen idee waar ik aan moet denken bij dergelijke dingen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.