Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

12-11-2013 om 08:59

blunder

Omdat ik niet tevreden was over de scheermesjes van Etos, heb ik losse scheermesjes van een ander merk gekocht. Onder de douche probeer ik het uit. Maar ik ben echt niet tevreden. Net zo slecht als die van de Etos. Geen haartje gaat er af. Weer een miskoop gedaan. Tot ik ontdek dat er een plastic beschermkapje over het mesje zit.

Tigress

Tigress

12-11-2013 om 09:22

Oeps

Afgelopen zomer met een vriendin in het winkelcentrum met een ijsje in de hand langs de etalages. Bij een winkelruit blijven we staan omdat er mooie tassen staan. Ik wijs enthousiast een bijzondere aan... met de hand waarin ik het ijsje heb. Een grote veeg ijs op de ruit is het gevolg.

Al die knopjes....

Heb een tweedehands auto gekocht bij een dealer, tot mijn spijt werkte de achterruitverwarming niet. Ik ging dus terug.
De garagehouder zei: Het werkt gewoon hoor mevrouw.
Hoe doet u hem altijd aan?
Resoluut druk ik het knopje van de ....mistlampen in.
Heb dus een week met mistlampen aan gereden

Monique D*

Monique D*

13-11-2013 om 15:09

Tanken

Ik had getankt bij een kleine benzinepomp (de benzineman had voor mij getankt), ik betaalde hem, hij ging even naar binnen om het wisselgeld te halen. Toen ik dat geld van hem kreeg vroeg ik hem waar de autosleutel was. Die had hij nog niet terug gegeven. Hij zei dat hij dat wel had gedaan. Het was niet in het contact. Ik vroeg opnieuw waar het was en wilde eventueel naar binnen om het daar te zoeken. Misschien heeft hij het daar wel laten liggen. Dat liet hij niet toe, hij bleef maar vol houden dat hij het had teruggegeven. Ik zei dat ik niet zou vertrekken tot die autosleutel was gevonden (achter mij kwamen er nog meer auto's die wilden tanken). Er kwamen meer benzinemannen om in de auto te kijken. Zij kijken naast de autostoelen, onder de stoelen, de achterbank, ik keek in mijn tas... helaas het was weg en bleef weg. Ik vroeg mij af of ik de politie moest bellen. Hoe kan ik dit oplossen?
Totdat ik een ingeving kreeg en in een van de zijvakjes van mijn tas keek.... juist! Daar was de autosleutel!! Ik verontschuldigde mij enorm en reed weg...
Mijn kinderen die ook in de auto zaten hadden last van plaatsvervangende schaamte en wilden niet dat ik daar ooit weer zou tanken!!!

Bellefleur

Bellefleur

14-11-2013 om 10:09

En, Monique,

Heb je daar ooit nog getankt?

Monique D*

Monique D*

14-11-2013 om 15:31

Ik heb daar toch weer getankt..

..een paar jaar later.. toen werkten andere mensen daar.
Dus ik durf weer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.