Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

10-10-2011 om 00:46

Bk conical coolbezitters in da house?

Ik zit er aan te denken om naast mijn snelkookpannen een klein setje van deze pannen aan te schaffen.

http://www.onlinepannen.nl/Kooksets/BK/BK%20Conica%20Cool-60.html

Lijkt me toch wel handig om naast mijn joekels ook een wat handzamer setje te hebben.Heeft iemand van jullie toevallig deze pannen staan? Is het wat? Blijven de groepen echt koud, gieten ze makkelijk af en kunnen ze echt in de oven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

10-10-2011 om 12:02

Ja, ik heb die pannen. Ik vind ze wel lekker koken (hiervoor had ik IKEA pannen, dus het is al snel een verbetering. Grepen blijven koud. Afgieten, geen idee daar heb ik zo'n dingetje voor. In de oven: nooit geprobeerd maar ik zou niet weten waarom niet. Ze blijven wel mooi, groot pluspunt. Ik heb de hele set gekocht incl soeppan. Die laatste vind ik ideaal voor stamppot. Ik mis in de set alleen een tweede niet-te-kleine-pan. Als we bloemkool met aardappels eten dan moeten de aardappels in een klein pannetje, dat past dan wel heel erg net (dat past niet meer als de kinderen gaan puberen).

Tirza G.

Tirza G.

10-10-2011 om 17:59

Lieverd

Koop toch Fissler. Daar ga jij zó blij van worden. Pannen waar je in kunt róeren door een echte mooie overgangsglijdeuk aan de onderkant. Grepen die koud blijven. Bodems die de warmte kei-lang vasthouden, het eten blijft echt aanmerkelijk warmer. Deksels die passen en nooit dansen en sputteren. En de meeste kunnen in de oven.

Tirza

wendelien

wendelien

10-10-2011 om 18:33

Tirza

AMEN!

Yaron

Yaron

10-10-2011 om 21:11

Chippie

Ik heb de oude Conical serie, dus niet de cool, ik heb er een stoompannenset bij. Ik kook/stom de aardappelen tegelijk, ik kook voor zes personen, waarvan 4 onder de 10 jaar, voorlopig lukt dat nog wel. Ik vind de pannen nog steeds mooi, alleen jammer dat ik de grootste pan zonder water heb laten koken, daar worden ze niet mooier van.

Yaron

Yaron

10-10-2011 om 21:12

Aardappelen

Een beetje onduidelijk: ik kook/stoom de aardappelen en groente tegelijk in 1 pan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.