Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

01-06-2012 om 21:27

Binnenactiviteit rond apeldoorn (e.o) gezocht

Ik ben op zoek naar iets leuks in de omgeving van apeldoorn wat bij slecht weer BINNEN kan gebeuren. We zijn met een groep, ook met kinderen erbij , en het mag niet veel kosten. Ik ben totaal niet bekend in die omgeving.Wie heeft een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
cqcq

cqcq

01-06-2012 om 22:26

Vaag

De vraag is vaag. Wij vinden de spelerij/uitvinderij erg leuk. Is ook voor grote mensen leuk en er is voldoende binnen te doen. Is denk ik een half uur vanaf Apeldoorn.

Maar wil je reacties waar je wat aan hebt dan zijn wat meer gegevens wel handig:
- hoeveel mensen;
- welke afstand/reistijd tot Apeldoorn
- wat is je budget
- hoeveel tijd wil je er zijn?

Monet

Monet

01-06-2012 om 22:36

Emst

een kaarsenmakerij waar je dus zelf een kaars kunt maken bij een forelkwekerij en speeltuin. Je kunt er ook eten/drinken.

Tiepmiep

Tiepmiep

04-06-2012 om 22:54

Cqcq

Aanvulling: we hebben een klein budget (zouden eigenlijk naar Malkenschoten gaan, maar daar is alles buiten, en ze geven toch wel slecht weer op).
Ong. 25 volwassenen en 11 kids.
Weet je nog wat hopelijk?

Maartje

Maartje

06-06-2012 om 15:38

Niet in apeldoorn

maar met de auto goed te doen: In Nieuw Millingen is een heel leuk park 'Rabbit Hill' van Landal, daabij is een grote binnenspeeltuin en bowlingbaan. Volwassenen kunnen lekker een bakje koffie drinken en de kids vermaken zich prima. Zou wel even reserveren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.